הרב אליהו: מצווה מיוחדת לחזק את בניין ירושלים

במטה "ירושלים מאוחדת" מציגים מכתב תמיכה ששיגר הרב שמואל אליהו לאריה קינג, בו הוא מחזק אותו על פעילותו "בנושא יישוב עיר הקודש ירושלים על ידי יהודים"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 02/10/13 12:46 כח בתשרי התשעד

הרב אליהו: מצווה מיוחדת לחזק את בניין ירושלים

במטה מפלגת ”ירושלים מאוחדת“ המתמודדת מול ”הבית היהודי“ בבחירות המקומיות בירושלים, מציגים היום (ד‘) מכתב תמיכה של הרב שמואל אליהו, שנשלח לפני כחודשיים לאריה קינג, בו הוא מברך אותו על פעילותו הציבורית בבירה.

”אני רוצה להודות לך על פועלך בנושא ישוב עיר הקודש ירושלים על ידי יהודים“, כותב הרב אליהו במכתב לקינג, ”בעבר היינו צריכים החלטת ממשלה שירושלים היא מאוחדת ויהודית. היום צריכים להפוך את התפילות של כולנו במשך דורות לעובדה ולמציאות בעוד בית ועוד גינה. עוד שכונה ועוד משפחה“.

”המשך הבניה של העיר צריך עוצמה מיוחדת“, כותב הרב אליהו במכתב, ”אויבינו מנסים להצר את צעדינו. גם אומות שמציגות את עצמם כידידות מצירות ומרימות קול בכל פעם שאנו מאשרים תוכנית לבנות ירושלים, וממשלת ישראל נחרדת ופועלת ברפיון ידיים. אשר על כן בימינו זו מצווה מיוחדת לחזק את בנין ירושלים, על כן באתי לברך אותך ואת פעלך בנושא זה של בנין העיר, ומקווה מאוד להצלחתך“.

בתוך כך, אתמול נפגשו ראשי המפלגה בביתה של הרבנית צביה אליהו, רעייתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל, בקרית משה בירושלים. הרבנית, שאירחה את שמואל שקדי, אריה קינג, חגית משה וצביקה יונגרייס אמרה כי רשימת "ירושלים מאוחדת" חייבת להילחם על עקרונותיה בדבר הטיפול בשכונות התפר והמאבק לייהוד העיר ירושלים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן