כל ראשי הרשויות ביהודה ושומרון גינו הפגיעה בזמביש

"הפגיעה החצופה והחמורה ברכבו של זמביש כמוה כהרמת יד על מפעל ההתיישבות כולו", כתבו ראשי הרשויות בגינוי פומבי שפרסמו, בו נכתב כי הם "מוקיעים מכל וכל התנהגות נפשעת זו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 19/06/12 16:55 כט בסיון התשעב

כל ראשי הרשויות ביהודה ושומרון גינו הפגיעה בזמביש
אמנה, צילום: אמנה

ראשי הרשויות ביהודה ושומרון התאגדו היום (ג') למכתב גינוי פומבי להתנהגות פעילי הימין הקיצוני אשר השחיתו ופגעו אתמול ברכבו של זאב (זמביש) חבר, בעת שזמביש היה במהלך פגישה במועצת בית אל בנוגע לפשרה בסוגיית שכונת גבעת האולפנה.

"הפגיעה החצופה והחמורה ברכבו של זאב חבר (זמביש), אתמול בבית-אל, כמוה כהרמת יד על מפעל ההתיישבות כולו, על תושבי יהודה ושומרון ועל כל אחד מאתנו, ראשי המועצות והנהגת ההתיישבות ביש"ע", נכתב בהודעה.

במכתב עליו חתומים כל ראשי הרשויות ביהודה ושומרון, נכתב כי "זמביש הוא גיבור חיל, רב פעלים, אשר אין איש האוחז בהישגים דומים לו בתחום הבינוי ופיתוח ההתיישבות בארץ ישראל, מזה עשרות בשנים". עוד ציינו ראשי הרשויות כי "אנו מוקיעים מכל וכל התנהגות נפשעת זו וקוראים לכל חברינו ואנשינו בהתיישבות לפעול בכל דרך להוקיע ולמגר תופעה רעה זו, המחבלת במאבקנו הצודק".

יוזם המכתב, ראש מועצת הר חברון צביקי בר חי, אמר כי "הרוב הדומם ביהודה ושומרון לא יכול עוד להמשיך ולשתוק מול התפרצות אלימה, בלתי מוסרית ובלתי חוקית הפוגעת במפעל ההתיישבות ובמנהיגיו המסורים".