מועצת יש"ע: להחיל ריבונות ישראלית ביהודה ושומרון

הנהלת מועצת יש"ע התכנסה לישיבת חירום מיוחדת לנוכח הסכם האחדות בין פת"ח לחמאס. "הברית בין פת"ח לחמאס – שבירת כלים מוחלטת", קובעת המועצה

חדשות כיפה אורי פולק 02/05/11 00:00 כח בניסן התשעא

מועצת יש"ע: להחיל ריבונות ישראלית ביהודה ושומרון
מועצת יש"ע, צילום: מועצת יש"ע

הנהלת מועצת יש"ע התכנסה הערב (ב') לישיבת חירום מיוחדת, לנוכח ההתפתחויות האחרונות בזירה המדינית ובזירה הפנים-פלסטינית, שעיקרה הסכם האחדות שנחתם באחרונה בין תנועת פת"ח לארגון הטרור חמאס.

ההנהלה קבעה בדיון כי "הבחירה שעשו הפלסטינים בדרך החד-צדדיות, על פני דרך המשא ומתן, והברית בין פת"ח לחמאס - מהוות שבירת כלים מוחלטת מצידם". במועצת יש"ע סבורים כי ההתנהלות הזו של הפלסטינים "פוטרת את ישראל מהתחייבויותיה שלה - המזיקות מלכתחילה - ובראש ובראשונה מנכונותה להקמת מדינה פלסטינית בארץ ישראל".

בסיכום הישיבה המיוחדת קבעה מועצת יש"ע כי "במצב שנוצר, על מדינת ישראל לקדם מהלך להחלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון, ובשלב זה לכל הפחות על היישובים הישראלים ועל האזורים הפתוחים".

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, התייחס באחרונה להסכם בין פת"ח לחמאס ואמר כי בעיניו הכרעות הפלסטינים ברורות לחלוטין. "חמאס עדיף על פני ישראל וצעדים חד צדדיים עדיפים על פני משא ומתן. לאור זאת, 'נאום בר אילן 2' צריך לכלול משפט אחד בלבד: נאום בר אילן הראשון מבוטל - מדינה פלסטינית לא תקום״, אמר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן