אמנם הממשלה התחלפה, אבל הנהלים נשארו כפו שהיו בממשלות הקודמות, גם השנה במהלך חודש הרמדאן הר הבית יהיה סגור ליהודים למשך עשרה ימים שלמים, כך עולה מדיון של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וצמרת המשטרה. 

בן גביר על התנהלות המשטרה: "טירוף מוחלט וכניעה לטרור"

בהקלטה שהגיע לידי כיפה, יו"ר עוצמה יהודית שפוקד בעצמו את ההר לא פעם תקף בדיון ואמר לשוטרים: "זה טירוף מוחלט וכניעה לטרור". השר הוסיף לגבי העשרה ימים שבשנים הקודמות לפעמים ההר היה נסגר לפחות מעשרה ימים, לפעמים 9 ימים ולפעמים 7. 

מוקדם יותר היום כתבים בכנסת התפלאו לראות שהדיון החסוי בו נערכת צמרת המשטרה לרמדאן נערך בחדר עוצמה יהודית, במפלגה כתבו בתגובה, "לשאלת כתבי הכנסת המוטרדים, דיון ההכנה לרמדאן של המשרד לביטחון לאומי לא מתקיים בחדר סיעת עוצמה יהודית, אלא באולם שפרינצק בכנסת. אגב, הדיון נקבע בכנסת לאור הפיליבסטר של האופוזיציה, והשר לביטחון לאומי סבור שמדובר בדיון דחוף שאין אפשרות לדחות אותו. בעוד זמן קצר יגיע חודש הרמדאן וגורמי הביטחון צריכים להגיע מוכנים".

בן גביר בהר הבית



רק בשנה שעברה כתב בן גביר על סגירת הר הבית ליהודים: "אם הידיעה על סגירת הר הבית נכונה, בנט הרים הערב דגל לבן. הוא נכנע לטרור, נכנע לחמאס, נכנע לאויבים - בנט, אין לך מנדט למכור את המדינה. לך".

תום ניסני מנכ''ל תנועת בידינו, מסר: ''הגיעה שעת המבחן של השר לביטחון לאומי. הגיעה ההזדמנות שלו להוכיח מי כאן בעל הבית. ברור שבכל יום שהר הבית יהיה סגור בו ליהודים, הערבים ינצלו זאת לטובת הסתה לאלימות על ההר. השר הוא האחראי, עליך להורות למשטרה לפתוח את ההר!''