פריימריז בבית היהודי: רשימת המועמדים הסופית

רשימת המועמדים לבחירות המקדימות, שיתקיימו בימים הקרובים, לבית היהודי נחשפת. בניהם חברי כנסת מכהנים, יו"ר הפורום הדרוזי, ונציגת פורום נשים

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 01/02/19 11:04 כו בשבט התשעט

פריימריז בבית היהודי: רשימת המועמדים הסופית
אווירת פריימריז בבית היהודי, צילום: כיפה

מפלגת הבית היהודי פרסמה לפני זמן קצר את רשימת המועמדים הסופית לבחירות המקדימות של המפלגה, לקראת הבחירות לכנסת ה-21. 

המועמדים הם: מירי אברג'יל-נציגת פורום הנשים, אייל אסעד-יו"ר הפורום הדרוזי, ח"כ בן דהן אלי- שהתמודד גם לראשות הבית היהודי, יעל בן ישר, דוידי בן ציון-סגן ראש המועצה שומרון, זהבה גנץ, יונתן דובוב-יו"ר הצעירים, דורון דנינו- גם הוא מועמד לראשות המפלגה, שוקי זוהר, ח"כ מוטי יוגב,צחי מגנז׳י, רחל מתתיה, ארז צדוק ורפפורט אורלי. 

נראה כי המלחמה על המקום השני מתחממת, כיוון שככל הנראה, בגלל הצירוף למפלגת האיחוד הלאומי, הוא יהיה המקום הראלי היחידי, מלבד ביו"ר שנבחר לפני ועדה מסדרת, שיכנס לכנסת הבאה. 

על פי החלטת המרכז המקום השלישי יהיה משוריין לאישה, במידה ואף אחת לא מתליח להשיג את הקולות הדרושים בבחירות בעצמה. הבחירות יתקיימו ביום שני הקרוב, בין השעות 16:00-20:00, במרכז הכנסים וואהל באוניברסיטת בר אילן. 

מצבה של המפלגה נמצא בשפל חסר תקדים, כאשר הסקרים האחרונים מנבאים לה שלא תצליח לעבור את אחוז החסימה. גורמים במפלגה מעריכים כי כאשר תושלם בחירת יושב הראש, ותורכב הרשימה עם האחוד הלאומי, מצבה של המפלגה יתייצב והיא תצליח לעבור את אחוז החסימה. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן