גורם המעורה בפרשת הרב אלון ל'כיפה': "הוא הודה שהכול נכון"

הרב, שצעיר התלונן בפורום תקנה ולמספר רבנים בכירים כי פגע בו מינית, הודה במיוחס לו, כך טען הגורם, בפגישתו עם הרב חיים דרוקמן, הרב שמואל אליהו והרב יעקב אריאל

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/12/18 18:17 כו בכסלו התשעט

גורם המעורה בפרשת הרב אלון ל'כיפה': "הוא הודה שהכול נכון"
הודה? הרב אלון בפרשיה הקודמת, צילום: פלאש 90. דוד ועקנין

לאחר שהוגשה נגדו, בפורום תקנה ובפני רבנים בכירים, תלונה על פגיעה מינית, גורם המעורה בפרשה החדשה של הרב מוטי אלון מסר הערב (שלישי) ל'כיפה' כי הוא הודה במעשים המיוחסים לו.

"הסיפור נכון. הוא הודה שהכול נכון", אמר הגורם שבקיא בפרטי הפרשה החדשה שמסעירה את הציונות הדתית בפרט ואת השיח הציבורי בכלל.

נגד הרב אלון, שהורשע בשנת 2013 במעשים מגונים בקטין ונידון לשנת עבודת שירות, הוגשה לפני כחודש וחצי, כך נחשף על ידי מערכת 'עובדה', תלונה חדשה מפי צעיר שהגיע להתייעצויות עמו בנושאים שונים, אך במהרה קיבלו המפגשים אופי מיני. הצעיר התלונן בפני פורום תקנה, שדן בעבר גם בתלונות קודמות נגד הרב, וחבריו ייעצו לו להתלונן במשטרה.

בהמשך פנה המתלונן גם למספר רבנים בכירים, הרב יעקב אריאל, הרב שמואל אליהו והרב חיים דרוקמן, והם נפגשו עם הרב אלון. בדיווחים נוספים נאמר כי בעקבות המפגש, ולאחר שהבין  כי הצעיר תיעד חלק מהמעשים, הוא החליט להשעות את עצמו מהעברת שיעורים וממגע עם תלמידים באופן פרטי.

יש לציין כי הרב דרוקמן היה מגדולי המתנגדים לפורום תקנה, בעקבות חשיפת המקרה הקודם לפני מספר שנים, ובמשך השנים הגן על הרב ואפשר לו להעביר שיעורים בישיבת אור עציון. מהרב מוטי אלון וסביבתו טרם נמסרה תגובה