כיפתרבות - השבוע בפודקאסט: אמיר מויאל

אמיר מויאל, איש שאוהב לכתוב, סטנדאפיסט ואושיית פייסבוק מגיע להתארח בפודקאסט, ומספר מה הוא עשה לפני שהיה פייסבוק. וגם כמה זמן הוא חושב לפני כל סטאטוס חדש שעולה. האזינו

חדשות כיפה עמי חניא 02/08/18 17:40 כא באב התשעח

כיפתרבות - השבוע בפודקאסט:  אמיר מויאל
אמיר מויאל, צילום: שי מאיר

בשיחה מספר אמיר איך הכל התחיל, עוד בבית הספר היסודי שם גילה את יכולות הכתיבה שלו, והמשיך אל התיכון שם חידד ופיתח את היכולת להצחיק ולכתוב (בלי קרדיט).מתי הוא לא הסכים לכתוב אבל כן הסכים לצייר, ולמה הוא לא מצטער על זה.

וד לפני פייסבוק אמיר הפיץ את הגיגיו בצורה מאוד מעניינת וניהל רשימת "עוקבים" ב-LOWTECH.
בראיון אמיר מתאר איך חיפש את הפלטפורמה המתאימה ומה הנקודה שבה התרחשה הקפיצה המשמעותית ממספר עוקבים קבוע, לעשרות אלפים.

כאיש שאוהב נתונים אמיר מספר על המעקב אחרי מספר הלייקים ועל דרך מיוחדת לניבוא של חיי הפוסט. ואיך חנוך דאום עזר לו לעוף. אמיר שיתף אותנו בהרגשות והתמודדות שלו עם פוסטים מוצלחים וכאלו שלו, כל כמה זמן הוא בודק את כמות הלייקים. ומתי והאם הוא מוחק סטטוסים?
ובמיוחד... איך הוא כותב סטטוס, כמה זמן לוקח לו לכתוב ססטוס, מה הדרך לכתוב סטטוס מוצלח, מה זה סטטוס מוצלח, איך מעבדים ומגיעים לסטטוס מוצלח.

האזינו גם לפרקים הקודמים:

כסטנדאפיסט אמיר היה צריך לעשות מעבר ממילה כתובה ל-דיבור, אמיר מתאר איך עלה לבמה בפעם הראשונה, והתאהב בסטטוס החדש. כמופיע חדש לאחר כמה הופעות מוצלחות הגיע יבוש רציני שעזר לו מאוד להבין איך לתקן ולעבוד בצורה טובה יותר על הבמה.

אמיר עובד במשרה מלאה כאיש רכש מעבר להיותו כותב, מופיע ועוד. למה טוב לו עם זה, ואיך זה מסתדר עם לא מעט עבודה בצד השני. ושלב מתקדם בקנדי-קראש.

אמיר ענה על השאלה מה הוא מעדיף 1000 לייקים או מחיאות כפיים - תשובה מעניינת ומורכבת.
הפוסטים של אמיר הגיעו למקומות מאוד מענינים והוא סיפר לנו על כמה מקומות מדהימים שאליהם הגיעו הסטטוסים.

ראיון מענין ומצחיק ומלא נקודות מרתקות וצחוק

רוצים להתעדכן בכל פרק חדש? השאירו את פרטיכם

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן