החלום של ענר שפירא מתגשם: "עשיתי את המקסימום שלי"

גיבור ישראל ענר שפירא שהציל במעשה גבורתו עשרה בני אדם היה אמן ומוזיקאי שחלם להוציא לאור את שיריו | האזינו למיני-אלבום ראשון משיריו: "מבוא לענרכיזם"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 12/03/24 14:14 ב באדר ב'

החלום של ענר שפירא מתגשם: "עשיתי את המקסימום שלי"
ענר שפירא, צילום: באדיבות המשפחה

סיפורו של סמ"ר ענר שפירא נחקק בלב הישראלי. לוחם עז נפש בסיירת עורב נח"ל שהצליח לבלום ולהדוף לבדו שבעה רימונים ובמעשה הגבורה שלו הציל עשרה אנשים. היום (ג') יוצא לאור מיני-אלבום ראשון משיריו בשם "מבוא לענרכיזם".

"בלתי נתפס להקשיב לשירים כל כך מדהימים בידיעה שהוא איננו"

באלבום "מבוא לענרכיזם" אפשר לשמוע שישה שירים שכתב, הלחין והפיק. המשפחה של ענר מספרת שחלומו היה להוציא את האמנות שלו החוצה, לחלוק את נקודת מבטו עם החברה וכך להשפיע על הסביבה. ענר היה אמן בנפשו, והוא השאיר אחריו מאות יצירות בכתב, בציור ובמנגינות וביטים. בהמשך יראה אור אלבום כפול משיריו.

צפו בקליפ לשיר שנאת אחים:

המפיק שעבד על השירים אברי ג'י, ראפר שענר אהב. אברי מספר: "זה בלתי נתפס להקשיב לשירים כל כך מדהימים בידיעה שהוא איננו ושהוא לא יוכל להופיע איתם. אני יודע מה האחריות שהוטלה עליי וזה להוציא אותו לעולם באור הכי יפה שאפשר. אני מוקיר אינסוף תודה על הזכות לגעת בשירים העוצמתיים של הנשמה הגבוהה ענר שפירא ז"ל. עשיתי את המקסימום שלי בשביל זה ואני מקווה שהוא אוהב את התוצאה".