הצעד הבא של יוצר שטיסל: קומדיה רומנטית-חרדית חדשה בתיאטרון

יוצר הסדרה המצליחה "שטיסל", יהונתן אינדורסקי, העלה יחד עם הבמאי, נועם שמואל, קומדיה רומנטית-חרדית חדשה בשם "בבצ'יק" בתיאטרון בית ליסין

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 21:52 כה בסיון התשפג

הצעד הבא של יוצר שטיסל: קומדיה רומנטית-חרדית חדשה בתיאטרון
צילום: shutterstock

התסריטאי והיוצר הדתי, יהונתן אינדורסקי, כתב ויצר את אחת הסדרות האהובות והמצליחות ביותר, "שטיסל", שנתנה הצצה לעולם החרדי לציבור הכללי. בהמשך ליצירותיו שגיבוריו הם מהמגזר החרדי, העלה אינדורסקי בשבוע האחרון יחד עם הבמאי, נועם שמואל, הצגה חדשה בתיאטרון בית ליסין בשם "בבצ'יק", בכיכובם של השחקנים, ידידיה ויטל אורי גוב ודניאל גל.

ההצגה של אינדורסקי עוסקת ביודל בבצ'יק, שמתקרב ליום הולדתו ה-57, גיל שמקרב אותו הוא, כמו לקללה מסתורית שגבתה את חייהם של כל בן ממשפחת בבצ'יק. יודל צריך לקבל החלטה מי יירש את מסעדת "בבצ'יק" האהובה שלו - בנו הצעיר והנמרץ יוינה, שתמיד חלם להשתלט על העסק, או בנו הבכור והממולח חצק'ל, שחזר לעיר מאמריקה לאחר היעדרות ארוכה.

צילום: אוהד רומנו

בקרוב: סדרת המשך לשטיסל 

חברת yes ערכה במרץ האחרון את מסיבת העיתונאים המסורתית לחשיפת הפקות המקור החדשות שלה ב-2023, הכוללות למעלה מ- 40 הפקות מקור ישראליות חדשות שיעלו על המסך: סדרות דרמה, קומדיה, דוקו-ריאליטי, סדרות תיעודיות וכן סדרות לילדים ונוער, ביניהם סדרת המשך לשטיסל בשם "קוגל", שתספר על קורותיהם של נוחעם וליבי, אב ובתו, בקהילה היהודית באנטרוופן אשר בבלגיה.