רשעים ארורים: נטפליקס מורידה את הסדרה הישראלית המצליחה

בעוד כחודש, הסדרה הישראלית המצליחה שטיסל תרד משירות הסטרימינג של נטפליקס. אם עוד לא צפיתם, זה הזמן להשלים. ואם כן - זכרו שגרסה חדשה בדרך למסך

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 12:41 ב באדר התשפג

רשעים ארורים: נטפליקס מורידה את הסדרה הישראלית המצליחה
שטיסל, צילום: yes

ב- 24 למרץ שטיסל תרד מנטפליקס: לאחר שסדרת הדרמה הישראלית, שטיסל, נחלה הצלחה עצומה וגרפה עשרות פרסים בישראל, שירות הסטרימינג נטפליקס זיהה את הפוטנציאל, והחליט לתת בית חם לסדרה האיכותית - שכבשה את ליבם של צופים מכל רחבי העולם. לאחר חמש שנים בהן שודרה בשירות הסטרימינג, נטפליקס הודיעו אתמול (ד') כי בעוד כחודש הסדרה תרד מהאתר. 

נטפליקס

נטפליקס צילום: shutterstock

בקרוב שטיסל תחזור לנטפליקס -רק בגרסה אחרת

אבל לצד כל מר יש גם מתוק: נטפליקס בימים אלו עובדת על הפקת עיבוד חדש לסדרה, גרסה אמריקאית, שאמנם לא תיצמד לעלילה המקורית של הסדרה, אבל תשען על אותו הרעיון ואותם המוטיבים - משפחה חרדית, קהילה סגורה, וסיפור אהבה כנגד כל הסיכויים.

השינוי המרכזי בסדרה החדשה, שתיהיה בסגנון רומיאו ויוליה, הוא שבמרכזה יסופר על קשר זוגי שנרקם בין בחור חרדי לבחורה חילונית. הכימיה ביניהם חזקה כל כך, עד שהיא מוכנה לוותר על ערכיה ועל אורח חייה הקודם כדי להיות איתו. זאת בניגוד לסדרה המקורית שמספרת על בחור חרדי (עקיבא) שמחפש אהבה בתוך המגזר החרדי.

עוד לא צפיתם? סדרת הדרמה האותנטית חושפת את הקהל לעולם החרדי

אם אתם משתייכים לאחוז הבודד באוכלוסייה שטרם צפה בשטיסל, נספר לכם כי בשלושת עונותיה הסדרה עוסקת בקורותיה של משפחת שטיסל החרדית, המתגוררת בירושלים. בעדינות וברוך מביאים היוצרים אורי אלון ויהונתן אינדורסקי את סיפורה של המשפחה- הקהל נחשף לעולם האותנטי של עקיבא, הצייר החולמני ואביו המבוגר אותו מגלם דבל'ה גליקמן האגדי.

אז זה הזמן למצוא ערב פנוי, להכין מראש חבילת טישו, ולפתוח בבינג' צפייה של אחת הסדרות הטובות ביותר שתמצאו במסך הישראלי, שנייה לפני שתרד מנטפליקס.

שטיסל

שטיסל צילום: קרדיט צילום מסך