קידם סרט אנטישמי ואיבד מיליונים: כוכב ה-NBA מתנצל ושב לפעילות

כוכב קבוצת ברוקלין נטס מה-NBA יחזור לפעילות לאחר שהתנצל על התקרית האנטישמית בה היה מעורב. לפני כשלושה שבועות שיתף סרט אנטישמי מה שגרם לביטול להשעייתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 09:31 כו בחשון התשפג

קידם סרט אנטישמי ואיבד מיליונים: כוכב ה-NBA מתנצל ושב לפעילות
קיירי איירווינג, צילום: shutterstock

התקרית האנטישמית ב-NBA: בשבועות האחרונים סוערת ליגת ה-NBA בעקבות תקרית אנטישמית בה היה מעורב אחד הכוכבים הגדולים בליגה, קיירי אירווינג. תחילת האירועים, לפני כשלושה שבועות שיתף רכז ברוקלין נטס סרט בחשבון הטוויטר שלו עם מסרים אנטישמיים נגד היהודים. 

צפו בהתנצלות של קיירי אירווינג:

איבד חוזה מיליונים עם נייק

לאחר האירוע, הפרשה קיבלה מימדים ענקיים בארצות הברית וקבוצתו השעתה את השחקן עד שייתנצל על דבריו והציבה לו מספר תנאים על מנת לחזור ולשחק בקבוצה. במשך שבועות השחקן סירב להתנצל על הדברים והתבצר בעמדתו מה שגרם לו גם לאבד את חוזה המיליונים שלו עם חברת "נייק". 

ההתנצלות של קיירי אירווינג

כאמור, השחקן הסכים לחזור בו והיום הודיעה הקבוצה כי ישוב לפעילות כבר בשבוע הקרוב. בריאיון לערוץ NCY אמר אירווינג: "אין בלבי שנאה ליהודים או לאיזשהו אדם שמזדהה כיהודי. אני לא אנטי יהודים או משהו כזה. היה קשה לשבת בבית עם המשפחה שלי שראתה את כל זה ושאלה שאלות. החלק הקל היה להסביר את עצמי, כי אני יודע מי אני ומה אני מייצג, אבל הקושי היה בתהליך העיכול של כל זה, ההבנה של הכוח שיש לקול שלי וההשפעה שיש לי. אני לא האליל של אף אחד, אבל אני בן אנוש שרוצה להשפיע ולגרום לשינוי. אני מתנצל לא רק בפני הקהילה היהודית, אלא גם בפני קרובי המשפחה שלי, כי הם יודעים שאני דוגל בדברים גדולים יותר"