נתן גושן עקב המצב: "אני לא אוהב שאשתי מטיילת לבד בתקופה הזאת"

הזמר נתן גושן הזמין חדר במלון יוקרתי לבחורי ישיבות שנתקעו ללא אמצעות לשוב לביתם עקב המצב הביטחוני. כמו כן לצד אומנים נוספים הוא ישתתף היום בעצרת בבלפור כדי להזכיר שאין הפסקת אש בלי החזרת הבנים

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 19/05/21 18:54 ח בסיון התשפא

נתן גושן עקב המצב: "אני לא אוהב שאשתי מטיילת לבד בתקופה הזאת"
נתן גושן, צילום: גלעד תדהר/Digistage

הזמר נתן גושן חושף היום (ד') במהלך לייב עם שיר הדס מאיר וצחי דבוש כי אשתו לירון יוצאת בעם ליווי מביתם החדש בירושלים: " אני לא אוהב שאשתי מטיילת לבד בתקופה הזו. זה קשה. היא לא יוצאת לשום מקום לבד לא רק בירושלים גם לוד ועכו, לוד זאת עיר הולדתי".

בנוסף הרבנית של האינסטגרם חשפה כי גושן הזמין חדר במלון יוקרתי לבחורי ישיבות במוצאי יום ירושלים בשבוע שעבר, שלושה בחורי ישיבה חרדים נתקעו בשעת לילה מאוחרת ברחובות ירושלים ללא אמצעות לשוב לביתם עקב המצב הביטחוני.

גושן שחלף לידם סייע לבחורים והזמין להם חדר במלון היוקרתי "מצודת דוד" בעיר על חשבונו עד לבוקר שלמחרת.

גושן התחתן לפני חודשים ספורים עם בחירת ליבו לירון אלביליה והשניים עברו להתגורר בבירת ישראל. כמו כן הזמר יופיע היום עם אומנים נוספים בסמוך למעון ראש הממשלה בבלפור בעצרת שמטרתה לתמוך בלוחמי צה"ל ולהזכיר שאין הפסקת אש בלי החזרת הבנים. בעצרת השתתפו גם האומנים שלומי שבת, זהבה בן, ישי ריבו, רביבי כנר, עידן עמדי וחנן בן ארי. גושן כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "לא שכחנו לרגע"