ערוץ ToV מציג: פרק בכורה של "הדבר הטוב הבא"

תכנית הריאליטי החדשה והקורעת שנותנת את כל הכבוד הדרוש ובאיכות הגבוהה ביותר, לציבור הדתי בישראל: "הדבר הטוב הבא" וצוות שופטי הרכב "אנדרדוס" יאתרו וימצאו לנו את המצחיקן או המצחיקנית הבאים של של המגזר. מוכנים לזה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/20 17:59 כז בכסלו התשפא

ערוץ ToV מציג: פרק בכורה של "הדבר הטוב הבא"
אנדרדוס ב'טוב', צילום: יח"צ

מזה כמה שנים שאת צמרת טבלאות הרייטינג בישראל מאיישות לרוב תוכניות ריאליטי שונות. הקהל מתמכר בקלות לדמויות איתן הוא יכול להזדהות, העיתונים מקדמים בהתלהבות שלל מתמודדים לעמדות משפיעות של סלבס, והמנחים והשופטים מקבלים מנת קידום ותשומת לב נאה גם מצידם. כולם בעצם מרוויחים, לא?
ובכן, למרות שחלק מאותן תכניות מצליחות לענות על הגדרות כמו "מתאימות לכל משקי הבית והמשפחה", לרוב יקרה שנתח שוק אחד לפחות לא ממש מצליח ליהנות מהן עקב עניינים הנוגעים לצניעות, סגנון שפה בלתי הולם ועוד שאר ירקות- הציבור הדתי, כמובן (ולא רק).

ערוץ ToV, ערוץ הטלוויזיה והסרטים החדש שקם זה מכבר ובו אך ורק תכנים שעברו בקרת סינון ואיכות, הרים את הכפפה והחליט להרים תוכנית ריאליטי מצחיקה, עם שופטים, התרחשויות, מתח והרבה צחוקים- וכל זאת מבלי להתפשר על איכות גבוהה, עם הפקת "הדבר הטוב הבא"- תוכנית הריאליטי הראשונה לציבור שומרי המסורת בישראל. מטרת התוכנית היא למצוא את איש או אשת הקומדיה הבאים של ישראל, זאת על ידי אודישנים שייערכו אל מול הרכב "אנדרדוס".
כבר לפני מספר חודשים יצא הערוץ בקריאה המזמינה את כל מצחקיני ומצחיקניות המגזר להגיע ולהבחן לקראת תוכנית ריאליטי שתקבע מי יהיה איש ההומור הבא של המגזר.

הערב יעלה סוף סוף הפרק הראשון בו נוכל לראות איך הכל מתחיל: המפגש, ההתרגשות, הנסיעה ברחבי הארץ לנקודות המבחן, והכי חשוב: את סגנונות ההומור שיציגו לנו המתמודדים שהגיע כמעט מכל מקום ברחבי הארץ כדי לעמוד מאחורי מיקרופון ולנסות להצחיק ולהרשים. עניין לא פשוט, כך יעידו כולם. 

"הצורה שבה אנחנו עובדים פשוט באה לנו באופן טבעי", אומר יאיר יעקבי, חבר אנדרדוס (וכמובן אחד מהשופטים), "באופן טבעי אנחנו משחקים בתוך הגבולות שאנחנו קובעים לעצמנו וממילא המגזר גם יתחבר אליו".חבר (ושופט) נוסף בהרכב, אשר בן אבו, בהחלט מתרגש: "אנחנו יוצאים לפגוש את הקהל שלנו. אנחנו מאוד מאוד מקווים שזה יצליח ושזה יתפוס ושאנשים יראו את הדבר הטוב שיש בזה, ויש פה איזושהי בשורה". 

אם כן, מי יהיו המתחרים (או המתחרות) שיצליחו לעלות ראשונים לשלב הבא? מי אלו שיישארו בעיקר עם המחמאות? צפו הערב, (יום ראשון, ערב נר רביעי של חנוכה) בפרק הראשון של "הדבר הטוב הבא". הכי חשוב? לצחוק!

אז יאללה... כנסו לערוץ היוטיוב של TOV בקישור הבא ותיהנו: