משחק רשת חדש: נחשו מי אמר - שרון או נתניהו?

האיחוד הלאומי משיק משחק רשת חדש נגד קידום תוכנית המאה. מטרת המשחק שהגולשים ייפגשו ציטטות של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון על תכנית התנתקות ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו על תכנית המאה וינחשו מי אמר מה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/20 19:06 ו בתמוז התשפ

משחק רשת חדש: נחשו מי אמר - שרון או נתניהו?
צילום: האיחוד הלאומי

במפלגת האיחוד הלאומי בראשות ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ משיקים הבוקר את קמפיין הדיגיטל נגד קידום תכנית המאה של נתניהו-טראמפ בו הם מזהירים: ״כבר הלכנו אחרי ראש ממשלה חזק בעיניים עצומות. הפעם זה יגמר במדינה פלשתינית״

בקמפיין שעלה בסוף השבוע בשלל כלי תקשורת ייחשפו הגולשים לציטטות של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון על תכנית התנתקות ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו על תכנית טראמפ-נתניהו ויתבקשו להתאים את הציטוט לאומרו. המשחק אמור להדגים את הדימיון בין התקופה שקדמה לתכנית ההתנתקות אותה הוביל אריאל שרון לבין ימים אלו בהן נתניהו מוביל את יישום תוכנית המאה בה קיימת גם תשתית למדינה פלשתינית.

לחצו כאן כדי לשחק

באיחוד הלאומי  טוענים כי "גם ב-2005 היה מנהיג חזק, דומיננטי ופופולרי בליכוד שסחף מעל 40 מנדטים בסקרים והוביל בצורה כוחנית מהלך דרמטי לעתיד ישראל. גם ב 2005 הוביל את המהלך ראש ממשלה שנחשב יקיר ההתיישבות, גם אז כונו המתיישבים שהתנגדו לתכנית 'הזויים'. אלא שאז גורשו 8000 מתיישבים מביתם והיום התכנית תכיר לראשונה בגבולות מדינת טרור פלשתינית ואף לעקירה חלילה של עשרות אלפי יהודים מתוך מובלעות שיישארו בשטחה.

"כמו ב-2005 גם היום העדיף ראש הממשלה לחבור למפלגות שמאל ע״מ לקדם את התכנית. וגם ב 2005 לוותה התכנית ב"הישג חסר תקדים" של הכרה אמריקאית בגושים בעקבות עקירת גוש קטיף. הבטחה שנזרקה לפח האשפה של ההסטוריה ע״י הנשיא אובמה וכך גם דינם של התנאים הפריכים שהוצבו לפלשתינים להקמת מדינה להתבטל אם יבחר ממשל דמוקרטי בארה״ב".