"שטיסל" תחזור למרקע אחרי החגים

לאחר החגים תעלה לשידור העונה החדשה של סדרת הדרמה "שטיסל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/07/15 09:57 כא בתמוז התשעה

"שטיסל" תחזור למרקע אחרי החגים
דוברות yes, צילום: דוברות yes

שנתיים לאחר תום העונה הראשונה, שטיסל צפויה לחזור למסכים. לאחר החגים תעלה לשידור בחברת הלווין yes העונה החדשה של "שטיסל", סדרת הדרמה של היוצרים אורי אלון ויהונתן אינדורסקי. העונה הראשונה של הסדרה נחלה הצלחה רבה בקרב הצופים וזכתה ב11 פרסי האקדמיה לטלוויזיה ולקולנוע לשנת 2013, בין הפרסים - פרס הסדרה הטובה ביותר, התסריט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר ופרס השחקן הטוב ביותר.

במרכז העונה החדשה, עומדים שולם ועקיבא שטיסל (דבל'ה גליקמן ומיכאל אלוני), אב ובנו, שעדיין חולקים את אותה דירה בפאתי מאה שערים, את אותו הומור ציני ואת אותו חיפוש אחר אהבה ומעט חום אימהי בעולמנו הקר. גיטי וייס (נטע ריסקין), אחותו של עקיבא ובתו של שולם, יחד עם בעלה ליפא (זהר שטראוס) מתמודדים בעונה השניה עם תינוק חדש בזמן של משבר אישי, ועם ההתבגרות המהירה של בתם רוחמי (שירה האס) וההתאהבות המפתיעה והמוקדמת שלה.

שחקן חדש שהצטרף לסדרה בדמות נוחעם, אחיו הצעיר של שולם (דב גליקמן) הוא ששון גבאי. בנוסף, מצטרפות לקאסט השחקניות ליא קניג, חנה לסלאו, הדס ירון ומאיה מרון.

לדברי יוצרי הסדרה, גם בעונה הקרובה "שטיסל" תמשיך לספר את סיפוריה הגדולים, הקטנים ושוברי הלב של משפחה חרדית אחת בירושלים של 2014. יוצרי הסדרה - אורי אלון ויהונתן אינדורסקי יצרו סדרה המביאה נקודת מבט פנימית, הרואה בגיבורי הסדרה בני-אדם הראויים לאהבה, הרבה לפני השתייכותם המגזרית.

את תסריט העונה השנייה ערך התסריטאי, העיתונאי והסופר סייד קשוע, יחד עם מפיקת הסדרה דקלה ברקאי. במאי הסדרה - אלון זינגמן.