שבוע היין: יקב גבעות

"לא התפשרנו על דבר, כדי שתוכלו לחוש בכל לגימה ולגימה את השיר המופלא של הארץ וליהנות ממסורת של איכות ואהבה ליין" - עם כזו המלצה, לא תנסו?

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף יקב גבעות 21/09/16 11:35 יח באלול התשעו

שבוע היין: יקב גבעות

"יין הוא שירה בבקבוק", אמר פעם הסופר רוברט לואיס סטיבנסון. היצירה של יקב גבעות שורשיה בני אלפי שנים, וכולה שיר הלל לאדמה הטובה של אזור השומרון.

יקב גבעות שוכן בגבעת הראל אשר בלב השומרון, על מצוקי נחל שילה, כ-800 מ' מעל פני הים, באזור הררי בעל מסורת עתיקת יומין של גידול כרמים. השילוב המוצלח בין טרואר ייחודי, המאפשר גפנים איכותיות, לבין טכנולוגיה מתקדמת, מסייע ליקב לממש את חזונו לייצר יינות איכותיים בעלי אופי וטעם ייחודי.

אך גם חומרי הגלם הטובים ביותר זקוקים לידע מקצועי מעמיק וליד אוהבת. גבעות הינו יקב בוטיק משפחתי שהוקם בשנת 2005 ע"י איש העסקים אמנון וייס והיינן הראשי, ד"ר שיבי דרורי, אגרונום וחוקר בתחום הגפן והיין באוניברסיטת אריאל. המחקר שהוביל ד"ר דרורי חשף כ-60 זני ענבי יין ארץ-ישראליים עתיקים, לשם ייצור יינות מקוריים מזנים הגדלים בישראל בכלל ובאזור השומרון בפרט זה אלפי שנים.

היקב מייצר כ-40,000 בקבוקים בשנה בלבד, במטרה להעניק תשומת לב אישית מרבית לכל בקבוק, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות בתהליכי הייצור. היינות עוברים תסיסה קרה ואיטית לשימור מיטבי של ניחוחות וטעמי הענבים וליצירת יינות אלגנטיים במיוחד.

לא התפשרנו על דבר, כדי שתוכלו לחוש בכל לגימה ולגימה את השיר המופלא של הארץ וליהנות ממסורת של איכות ואהבה ליין.

כל יינות היקב הינם כשרים למהדרין מן המהדרין לפסח ולכל ימות השנה

אתר יקב גבעות

יקב גבעות

גבעת הראל, שילה

טלפון-09-7921292

לתיאום אירוח במרכז מבקרים: 052-7757574

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן