צפו: הכפיל של קרי מסתובב בארץ ומציע פתרונות לשלום אמיתי

שחקן צויד בלימוזינה, במאבטחים ובפאה אפורה ויצא לעזריאלי, לכותל ולבקעה. צפו בפתרונות הזויים למדי מבן דמותו של ג´ון קרי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/14 10:16 ג באדר א'

צפו: הכפיל של קרי מסתובב בארץ ומציע פתרונות לשלום אמיתי
יחצ, צילום: יחצ

בהמשך לקמפיין הפתרונות ההזויים של מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, יצא אמש הסרטון "ג'ון קרי בדרכים" שבו בן דמותו של מזכיר המדינה מציע את פתרונותיו הגרועים לאזרחי ישראל.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=7zo_MmcqeTY[/embed]

השחקן שהתחפש למזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, צוייד בלימוזינה ובמאבטחים ונשלח לסיור בכותל המערבי, בבקעת הירדן ובמגדלי עזריאלי בתל אביב. ג'ון קרי המדומה הציע בכל אחד מן האתרים פתרונות מגוחכים שיסייעו למשא ומתן המדיני דוגמת בניית כותל אלטרנטיבי במרכז הארץ, הצבת מצלמה על הגדר בבקעת הירדן ואף הציע לתושבי המרכז להתחבר לפריפריה באמצעות פריסת סוללת "כיפת ברזל" שתגן על עזריאלי מפני טילים. עוברי אורח רבים האמינו כי אכן מדובר במזכיר המדינה האמריקני, והחלו להתווכח עם השחקן ולתקוף אותו מילולית.

הסרטון שעלה אמש לדף הפייסבוק של תנועת "ישראל שלי", צולם והופק ע"י חברת רוגטקה עבור מועצת יש"ע, ותנועת ישראל שלי כחלק מהקמפיין "ג'ון קרי פתרונות בע"מ - אין לנו פתרונות טובים, אבל צריך לעשות משהו".

יו"ר תנועת ישראל "ישראל שלי" אמרה: "המוסר הכפול של אובמה וקרי זועק לשמיים. מצד אחד, מסירה ארה"ב ושר החוץ קרי את החרם הכלכלי מעל יצרנית הטרור מספר אחת, איראן. מצד שני, מפעילה ארה"ב לחץ עצום על ישראל לשחרר רוצחים, להתפשר על ביטחונה ועל ערכיה החשובים ביותר. כל זאת תוך נפנוף בחרב החרם הכלכלי. ארה"ב היא הידידה הגדולה של ישראל בעולם, אך גם עבור ידידים לא נתפשר על החשוב לנו ביותר: ערכים וביטחון."