ערוץ מאיר ישודר בטלוויזיה

הערוץ המקוון של ”מכון מאיר“ יועבר כערוץ עצמאי ברשת הכבלים ”הוט“. הערוץ ישדר תכנים מסורתיים כחלק מחבילת הבסיס של החברה, וישדר 24 שעות ביממה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 27/11/12 15:24 יג בכסלו התשעג

ערוץ מאיר ישודר בטלוויזיה
יחצ, צילום: יחצ

לאחר ש"ערוץ תכלת" נכשל ב"יס" - "ערוץ מאיר" יעלה ב"הוט": החל מחודש ינואר ערוץ מאיר הפופולארי, שמועבר באתר האינטרנט של ”מכון מאיר“, יעלה כערוץ טלוויזיה ברשת הוט. הערוץ יהיה פתוח חינם כחלק מחבילת הבסיס של החברה וישדר 24 שעות למעט שבתות וחגים.

בערוץ מאיר החדש מתכוונים לפנות לכלל האוכלוסייה ולא רק לזאת הדתית. כחלק מתכניות הטלויזיה השונות ניתן יהיה לצפות בתכניות ילדים מגוונות בנוסף לתכנית אסי וטוביה המשודרת כיום בערוץ מאיר באינטרנט. רוח מכון מאיר באינטרנט תישמר גם בזה הטלווזיוני כך שתכניות בית מדרשיות רבות צפויות לעלות לאוויר.

תחום חדש אליו נכנסים בערוץ הם תכניות תרבות ומוסיקה, ובנוסף, סדרות דוקומנטריות רבות. "שביל ישראל" היא תכנית חדשה שעתידה לעלות בערוץ בה ייפגש הזמר והקומיקאי נעם יעקובסון עם דמויות רבות שתורמות לחברה ולמדינה. סדרת ראיונות עם מוסיקאים בשם "ניגון שבלב" אותה ינחה דוד מנחם היא תכנית תוכן נוספת שתעלה בערוץ. כמו כן, תכנית חדשה "בגלל הרוח" של השחקן דני שטג ועוד רבות נוספות.