מתגעגעים לשולעם וקיווע? שטיסל תצלם עונה שלישית

סדרת הדרמה המצליחה, שטיסל, תחזור בעונה שלישית לאחר עונה שניה מצליחה במיוחד שסחפה לסדרה מעריצים רבים. האם יצליחו היוצרים לשחזר את ההצלחה?

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/06/16 18:29 כה באייר התשעו

מתגעגעים לשולעם וקיווע? שטיסל תצלם עונה שלישית
yes, צילום: yes

בשורה משמחת במיוחד לחובבי הסדרה הפופולארית 'שטיסל'. בהפקת הסדרה הודיעו כי החלה כתיבת העונה השלישית שתצולם ככל הנראה בעוד כמה חודשים.

שטיסל היא סדרה מלאת חן אותה כתבו אורי אלון ויהונתן אינדורסקי וביים אלון זינגמן, היא עלתה לראשונה ב-2013 ועסקה בסיפורה של משפחה חרדית המתמודדת עם נושאים שונים הקשורים לזוגיות ואהבה.

כוכבי הסדרה מיכאל אלוני - 'קיווע' ודובלה גליקמן - 'שולעם' זכו לשבחים רבים מאד על משחקם בסדרה כמו גם נטע רסקין - גיטי והסבתא ליה קניג ושחקנים נוספים. הסדרה הצליחה להכניס מטבעות לשון רבים (חסדי ה', רשועים ארורים, וכו') כולל לציבור החרדי שרבים ממנו עקבו בעניין רב אחר הסדרה שלראשונה לא הציגה אותם באור נלעג.

לאחר סיום העונה השניה היו שמועות כי היוצרים מעדיפים שלא להמר על עונה נוספת ולפרוש בשיא לפרויקטים אחרים אך מסתבר שהלחץ של הצופים הרבים הביא את היוצרים לנסות את מזלם עם עונה נוספת שתצטרך לעמוד ברף גבוה מאד שהציבה העונה שקדמה לה.

עד עתה העונה התבססה בעיקר על סיפור רווקותו המאוחרת (יחסית לחרדי) של קיווע שטיסל. בסיום העונה האחרונה עמדו קיווע ובת דודתו ליבי להינשא ויהיה מעניין להיכן ייקחו היוצרים את העונה החדשה והאם יצליחו לשמור על הסיפור בגבולות ההיגיון המציאותי כפי שהצליחו עד עתה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן