מכבים את הלהב"ה

היה צפוי שבסוף יקימו דף כזה. מתנגדי ארגון להב"ה הקימו דף פייסבוק תחת השם ´מכבים את הלהב"ה´ שקורא לדווח על דף הארגון ימני קיצוני ובכך לגרום לסגירתו. פרק נוסף בעלילות גופשטיין והפייסבוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/14 18:29 יח בשבט התשעד

גולשי הפייסבוק כבר למדו להכיר את דף הפייסבוק של ארגון הימין הקיצוני 'להב"ה' אשר קורא באמצעים לא קונבציונלים במיוחד לפעול להפסקת יחסי זוגיות בין יהודים לערבים.

בעוד שבאופן עקרוני במגזר הדתי לאומי מסכימים עם עקרונות ארגון להב"ה ומתנגדים לנישואין בין הדתות, דבר שכמובן אסור על פי ההלכה, על הדרכים בהם משתמשים בארגון יש ביקורת קשה. כך לדוגמא הפיצו בעבר בארגון להב"ה הודעות סמס גזעניות ו'ממים' המתארים סצנות עם אנשים מפורסמים הנושקים לדיבה. כך לדוגמא פרסמו אתמול (ש') בארגון תמונה בה נראים מגישי תוכנית הבוקר של 'קשת' יואב לימור ואילנית לוי כשהם תומכים כביכול בנישואי תערובת, דבר שכפי הנראה אין בינה לבין המציאות ולו כלום.

לפני מספר ימים נפתח דף פייסבוק בשם 'מכבים את הלהב"ה' שכל מטרתו לגרום לסגירת דף הפייסבוק של להב"ה. בדף, אשר צבר מעט לייקים ביממות האחרונות, מסבירים המפעילים כיצד יש לדווח על דף הפייסבוק המתחרה על מנת לגרום לסגירתו, זאת כפי הנראה ללא הצלחה.

בתמונת הנושא שלה כתבו ב'מכבים את הלהב"ה' "התבוללות משביחה את הגנטיקה, יוצרת גשר בין תרבויות ומעצבנת את הרבנים. התבוללו אחים התבוללו'. בעוד זהות המפעילים נותרה עלומה, הם מזוהים עם ארגונים כדוגמת 'מרצ', כך שנראה שהתנגדותם אינה רק כנגד להב"ה. ניתן גם להניח שמדובר ב'טרולים' אינטרנטיים שמטרתם לעורר רעש באינטרנט ללא מטרה מעבר לכך.

אלפי תומכי להב"ה תוקפים בשעות האחרונות את הדף המקביל כך שנראה שלבסוף השמאל הקיצוני ירשום הפסד ביחס למקבילו הימני קיצוני. בכך יבוא לסיומו עוד פרק בטלנובלה שנקראת ארגון להב"ה והפייסבוק.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן