לכו על זה

איך תמצאו חנייה פנויה באמצעות הסלולארי, קומדיית פשע חדשה בקולנוע שכדאי לכם לראות ומשפחה אחת שתרצו לשמוע שוב ושוב. המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 14/10/12 15:32 כח בתשרי התשעג

לכו על זה

מוסדות האקדמיה בארץ אט אט פותחים את שעריהם וסמסטר חדש מפציע. אם נפלתם על ההורים הנכונים ויש לכם אוטו אבל אין לכם אישור חנייה בתוך האוניברסיטה כנראה שתצטרכו להשקיע זמן רב בהליכה אל השער הזה. בדיוק בשביל זה הומצאה אפליקציית החניות הישראלית הראשונה סנסה-פארק. היא תספר לכם היכן תוכלו למצוא חנייה פנויה ותאפשר גם לכם לשתף חניות פנויות.

לפעמים החטא הוא מינורי לעומת הנפילה וההישאבות אל הצער שהוא מביא. הספר "צדיק וקם", של הרב אורם זרגרי, הוא ספר שמתעקש להתעסק דווקא תהום לאחר החטא. הרב זרגרי מנסה לגעת ולתת מענה לכל אלה המרגישים מבוכה וקושי בהתמודדות עם היצר, ולאלו המרגישים שביטחונם העצמי התערער ואינם מאמינים עוד שיש בכוחם לבנות ולתקן את אשר קלקלו.

משפחה אחת, בשכונה אחת, בירושלים האחת והיחידה הייתה ידועה בשולחן השבת המוסיקאלי שלה. האחים במשפחה החליטו שלא להשאיר את התענוג הזה לעצמם והוציאו אלבום עם שירי שבת בלחנים המקוריים שלהם. למשפחה קוראים משפחת וולדמן משכונת רמות ולאלבום החדש של "האחים וודלמן", שהוקלט בקראוון קטן, קוראים "שלום עליכם". תקנו לעצמכם, למדו את המשפחה הלחנים החדשים ושולחן השבת שלכם יקבל שדרוג מהפכני. כמעט כמו זה של משפחת וולדמן.

כמה פעמים מישהו הבטיח לכם שלא יחזור שוב על מעשיו אולם דווקא כשהאמנתם מצאתם את עצמכם מתאכזבים? אם אתם מבינים על מה מדובר בוודאי תשמחו לצפות בקומדיית הפשע החדשה "חלקם של מלאכים". עבריין סדרתי מסתבך ונתפס על ידי רשויות החוק. הוא מחליט לקחת על עצמו את ההזדמנות האחרונה להישאר אל מחוץ לסורגים ובחלק משיקום וחזרה אל אשתו ההרה הוא מצטרף לעבודה שגרתית כמו כל 'בעליבת' טוב. אלא שטעימה אחת קטנה מהוויסקי של הבוס גרמה לו לזהות אנינות טעם נדירה בזיהוי המשקה הסקוטי. משם הכל רק מסתבך.

אם פספסתם את הסלסולים של עמיר בניון בהופעתיו אתם חייבים לעצמכם חוויה כזאת. ב-15.10.12 עמיר מגיע לזאפה ירושלים ובהרכב של חמישה נגנים הוא יבצע את שיריו מאלבום הסולו העשירי שלי, בין השאר שירים כמו "אם אשכחך אהובתי" ו"עד מתי". עמיר יודע שלא נסלח אם לא יבצע את שיריו הישנים והטובים והבטיח כי גם להם ימצא מחר מקום. עמיר בניון זאפה ירושלים 15.10.12 בשעה 20:00.