לכו על זה

אפליקציית מסלולים בטבע שתוביל אתכם גם אם אתם לא סגורים על תווי הנחל, אריאל זילבר בהופעה, רצח אלים בספר חדש וסלמון, צעיר אפרו אמריקאי נחטף בידי סוחרי עבדים בצפון אמריקה. כל המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 19/01/14 12:24 יח בשבט התשעד

לכו על זה

אחרי סדר ט"ו בשבט עם פירות יבשים, אין כמו להתחבר לטבע. אפליקציית adama היא הדבר הכי נכון בשבילכם. ניווטי שטח יחד עם מסלולי טיולים שיובילו אתכם בדרך גם אם אתם לא ממש סגורים על תווי הנחל. יש כאלה שמחפשים סימני דרך של ראשות הטבע והגנים, לכם יש אפליקציה.

עוד הרבה לפני גל הטבעונות והירוקים הוא כבר רצה להיות חבר של קבע בחברה להגנת הטבע. אריאל זילבר, עד לא מכבר מוקצה מחמת ימין, מגיע למועדון המוסיקה זאפה בירושלים עם הכיפה השחורה והחליפה. זילבר יבצע את שיריו הישנים והטובים ואף את אלה מהאלבום החדש. אל זילבר יצטרף מיכה שטרית ואלה יבצעו דואטים שחבל לפספס.

יום שלישי, זאפה ירושלים, 21:30

רצח אלים במיוחד ברחובות ירושלים מוביל למפגש עצמתי בין ד"ר להב, פסיכיאטר צעיר לבין אדוראדו, סכיזופרן שסובל מהתקפים של ניתוק מן המציאות מה שמביא אותו לא פעם למצבי אלימות קשים. ד"ר להב מחליט לצאת למסע לא שגרתי, עם מטופל לא שגרתי ובאמצעי טיפול מאוד לא שגרתיים. בין השניים מתחולל מאבק מוחות מרתק באמצעות דמיון מודרך. "יוצר הרוח" הוא ספרו החדש של ד"ר משה כהן, רופא קרדיולוג, שמזמין את הקורא להצטרף אל מאבקי המוחות של הטירוף ואל תרגילי הדמיון המודרך.

22:00 בלילה והחבר'ה מחפשים לאן לצאת עם בטן רעבה? "קיטשן בר", מסעדת ביסטרו ים-תיכונית חדשה וכשרה באזור התעשייה פולג בנתניה- היא בדיוק מה שאתם צריכים. בכל ערב החל מהשעה 22:00, לצד אווירה, צלילים וים תיכון, מככבת מנת ה"קיטשן בלילה" - המבורגר ובירה ב- 49 ש"ח בלבד. שלא תגידו שלא ידעתם.

"12 שנים של עבודות" סרט חדש ומרגש שמביא את סיפורו של סלומון, אפרו אמריקאי, שנחטף על ידי סוחרי עבדים אמריקאים לבנים בצפון ארה"ב. במשך 12 שנים הוא עובד הצלם, והם נוהגם בו כרכושם הפרטי. בסצנות קיצוניות של הקאה ואלימות כלפי סולמון מספר לנו במאי הסרט על מציאות לא ישנה כל כך של דמוקרטיה שמדי פעם מגיע לישראל להטיף לנו מוסר.