לכו על זה: כל המלצות השבוע

האייפון יספר לכם איפה המקווה הכי קרוב אליכם. וגם: אלבום חדש לארקדי דוכין, מסעדת גורמה ניידת בירושלים ויזהר אשדות בהופעת סולו

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 30/06/13 11:16 כב בתמוז התשעג

הלכתם סתם ברחוב והתחשק לכם לטבול במקווה? הנה פתרון שיעשה לכם את הדרך הרבה יותר קצרה: אפליקציה חדשה בשם mikvaot תספר לכם על המקווה הקרוב אליכם. מדובר באפליקציה פרי פתחו של "המרכז הארצי לטהרה", שטרח להכניס לאפליקציה מידע רלוונטי וחשוב על המקוואות והטבילה.

ספרות יחסי האישות הדתית קיבלה בשנים האחרונות תנופה משמעותית שבהחלט בכוחה להצביע על תופעה. ספר שהצעיד את הנושא צעד אחד קדימה הוא "עת לאהוב" של ד"ר דוד ריבנר וד"ר ג'ני רוזנפלד בהוצאת גפן. "עת לאהוב" הוא מדריך מיני לזוג הדתי שלאחר קריאה לא משאיר מקום לשאלות. יהיו שהספר נועז עבורם ויהיו שלא, מה שבטוח הוא שעוד אחד כזה לא תצליחו למצוא.

נחיתת אונס מותירה את הנער קיטאי ראיג (ג'יידן סמית) ואביו המיתולוגי סייפר (וויל סמית') לשוטט בכדור הארץ 1,000 שנים אחרי אירועים טראומתיים שכפו על האנושות לברוח ממנו. עם הפציעה הקשה של סייפר, קיטאי חייב לצאת למסע מסוכן כדי להזעיק עזרה כאשר הוא עומד בפני שטח לא מוכר, בעל זני חיות מפותחות ששולטות כיום בכדור הארץ ויצורים חייזרים בלתי ניתנים לעצירה שנמלטו במהלך ההתרסקות. האב ובנו חייבים ללמוד לעבוד ביחד ולבטוח אחד בשני אם הם רוצים לחזור הביתה. "העולם אחרי".

האם אחרי "עניין של הרגל" תסכימו לתת לו שוב הזדמנות? למקרה שכן, אז הזמר והיוצר המוכשר יזהר אשדות עולה במופע סולו עם להיטיו הגדולים שרבים מהם עצבו את נופה של המוסיקה הישראלית. "מרחק נגיעה", "צילו של יום קיץ" ו"מה תאמרי" הם רק חלק מהשירים הגדולים שיבצע. יום א' 30.6 פארק המדע ברחובות 22:00

אחרי עשרות שנים של עשייה מוסיקאלית שהנעימה את זמנו של עם שלם יוצא הזמר והיוצר ארקדי דוכין עם אלבום חדש. "מרוב אהבתי" הוא אוסף שירי אהבה של ארקדי אשר את חלקם ביצע עוד בתקופת החברים של נטאשה. הרגש, העיניים העצומות והאנרגיות הגדולות מוגשות לכם באלבום אחד.

אחד הפרויקטים הכי מיוחדים בקיץ הקרוב הוא ה"אוטואוכל". האוטואוכל הוא ניידת של מסעדת "מחניודה" המפורסמת שתסע ברחובות ירושלים ותמכור לכם מנות שף במחירי עלות, כאשר בכל יום יהיו אלה מנות אחרות. אל הניידת יצטרפו אורחים מיוחדים שיגישו לכם את האוכל כמו ח"כ רובי ריבלין, העיתונאית דנה ויס, ג'קי לוי ועוד רבים וטובים. ברקע, אגב, תתנגן מוסיקה ייחודית שהולחנה במיוחד לפרויקט הטעים הזה. אין כמו ירושלים.