לכו על זה: כל המלצות השבוע

מסיבת האפליקציות של ´לכו על זה´ לפורים, הופעה מקפיצה של הדג נחש, סרט על אחשוורוש וספר חדש ´לא בכל מחיר - מגוש קטיף עד עמונה´. כל המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 09/03/14 16:08 ז באדר ב'

נכנסים רשמית לאווירת פורים במבחר אפליקציות מתחפשות. הכינו את הסמארטפון לחג:

מסכה דיגטילית, הצמידה את הפלאפון לפנים כך שאף אחד לא יזהה אתכם: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dreamerbros.themask&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5kcmVhbWVyYnJvcy50aGVtYXNrIl0.

אפליקציה שתחפש אתכם בין רגע לזומבים:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tyffon.ZombieBooth2

אם אתם יותר בעניין של זקנים אז יש גם את זאת:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oldify.your.face&feature=search_result#?t=W10.

ולכבוד יום האישה הבין לאומי, אפליקצייה שתסדר לכל אחד ואחת מכן שפם לתפארת חג פורים: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.happytap.mustache&hl=en

אם אתם לקראת פורים ורוצים להיכנס לאווירה אנרגטית במיוחד, אין כמו הופעה של הדג נחש לעשות לכם קצת קצב בלב. במופע מקפיץ במיוחד עם שירים חדשים מתוך האלבום החדש דנדש וכמובן, כולל גם את השירים המוכרים והטובים.

רביעי, אשדוד, פיגאל, 21:00

כשאנחנו רוצים לתאר את המלך אחשוורוש אנחנו נבחר בדרך כלל במלך השמן והקטן מהסרט אלדין אך נראה שיש מי שחושב אחרת. סרט המשך של "300" שיצא בסוף השבוע לבתי הקולנוע מתאר את המלך אחשוורוש באופן שונה לחלוטין. מלך אכזר רב כוח שמאיים לכבוש את העולם ולמחוץ את האימפריה היוונית. בקרבות ימיים עטורי אפקטים נאבקים היוונים להכניע את מלך האימפריה הפרסית. ביבשה, הקרבות יראו אחרת.

ענת רוט היא ד"ר בתחום מדעי המדינה שלאחר מחקר מקיף בו חשפה לא מעט מסמכים חדשים ופרוטוקולים שמורים- מוציאה לאור את כל מה שלא ידענו על סיפור המאבק על ארץ ישראל. את מחקרה המרשים הוציאה בספר חדש בהוצאת ידיעות אחרונות "לא בכל מחיר - מגוש קטיף ועד עמונה, הסיפור מאחורי המאבק על ארץ ישראל", ספר המתנשא לגודל של 631 עמודים שזכו לשאת על גבם את הדיו של רוט. לא מעט מיתוסים מנופצים במחקר הזה מה שהופך את הספר הלא פשוט הזה, לקריאה מומלצת במיוחד.