לכו על זה: כל המלצות השבוע

המדור פותח את חודש אדר בגדול. אפליקציה שתראה לכם איך הפנים שלכם יראו אחרי שנים של צריכת אלכוהול, ספר של רבני הר המור בשם ´תשועתם הייתה לנצח´, הופעה של מצחיקני המגזר ועוד

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 02/03/14 12:58 ל באדר א'

לכם לראשונה לראות כיצד הפנים שלכם יראו בעוד עשרות שנים בצריכה גבוהה של אלכוהול. צילום של האפליקציה את פניכם והיא תתחיל להשקת את גופכם בליטרים של אלכוהול שידמו תצרוכת רבת שנים. התוצאה היא, איך לומר, לא משהו. נסו בעצמכם.

https://itunes.apple.com/gb/app/drinking-time-machine/id497917332?mt=8

לקראת חג פורים מוציאים רבני הר המור ספר מאמרים חדש העונה לשם "תשועתם הייתה לנצח" שם פורשים את משנתם הייחודית אודות החג. הספר החדש עוסק במנהגי החג, בניסים ובמסרים הרוחניים החבויים הטמונים בו. דגש חשוב המופיע בספר לא מעט הוא קישור בין החג, אם זה התנהגות מרדכי ואסתר, מחיית עמלק ועוד למציאות חיינו או כלשונם "לגאולת ישראל".

אחד הסרטים היותר מרגשים שיצאו לאחרונה הוא "גנבת הספרים" שממציג זווית שונה ומעניינת של מלחמת העולם השנייה. הסרט מבוסס על הספר רב המכר ומספר את סיפורה של ליזל, נערה צעירה אך נועזת ללא פשרות. הנערה שחייה בביתה של משפחה גרמנית נותנת למוסר הטבעי לבעור בה והיא אוספת פליט יהודי אותו מסתירה במרתפי ביתם. במקביל הנערה לומדת לקרוא ובמפגשיה עם הפליט היהודי הופכים את המילים והסיפורים לחידוד הקשר ביניהן ובריחה מהיום יום.

מרכז הגולה בשיתוף רדיו גלי ישראל אמצו נבחרת סאטיריקנים מגזריים לפאנל משוגע לקראת פורים. יאיר אורבך, אור רייכרט, אורי מלמד, נועם יעקובסון, אמיר מיואל ויותם זימרי על במה אחת מצחיקה במיוחד. הפאנל המשעשע המכונה "המשתה" יעשה לכם את ההכנה הכי טובה לפורים וגם לא מעט כאב בטן, זה בטוח. אל תפספסו

גולה, פתח תקווה, יום שלישי 20:30