לכו על זה: כל המלצות השבוע

אפליקציה תספר לכם אם מעבר לפינה יש חבר אותו לא תרצו לפגוש, גלי עטרי ודקלון במופע חדש עם פיוטים מבית אבא וסרט חדש מנסה להתחקות אחרי ילד אבוד. כל המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 23/03/14 13:10 כא באדר ב'

מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב ולפתע פוגשים את ה"חבר" שהכי פחות הייתם מעוניינים לפגוש? אז זהו, שיש פתרון. אפליקציה חדשה בשם cloak שואבת מידע מרשתות חברתיות, מאתרת את מיקומם של החברים שלכם ומדווחת לכם במי אתם עשויים להיתקל. ברגע של איבוד עשתונות היא גם תציע לכם מסלול מהיר להתחמקות מן החבר הבלתי רצוי.

בשנים האחרונות עוסקת המוסיקה הישראלית יותר ויותר בפיוטים ומנגינות שנשתמרו במסורת היהודית. מופע חדש המבקש להעלות על נס את פיוטי יהדות תימן עם הסלסולים והמבטא הייחודי. "שירת תימן" הוא המופע החדש של גלי עטרי ודקלון, בו הם מבצעים פיוטים ונעימות ממסורת יהדות תימן. שווה שווה.

יום חמישי, 20:30, תיאטרון ראסל ברמת גן.

'פילומנה' הוא סרט חדש ומרגש במיוחד על עיתונאי, שבדומה למצב העיתונאות של ימנו, מפוטר בנסיבות לא ממש נעימות. ממש במקרה הוא נתקל בסיפור חיה של אחת מעשרות נשים איריות שילדיהן נגזלו על ידי הכנסייה הקתולית ונשלחו לאימוץ. שמה של האישה היא פילומנה לי, ויחד עם מרטין העיתונאי השניים יוצאים בעקבות הילד האבוד, שנמצא כיום בסביבות שנות ה-50 לחייו. האם היא מוצאת את בנה? תאלצו לראות את הסרט, אך מה שבטוח הוא שהאישה בת ה-80 מוצאת חבר נפש חדש, עיתונאי ציני כלפי כל דבר למעט אליה עצמה.

את המוסיקאים והזמרים שצמחו בחברה הדתית והגיעו לשורות הראשונות של המוסיקה הישראלית אפשר לספור ביד אחת וגם פחות מזה. אחד כזה, שדווקא כן עשה זאת כאשר שיריו מתנגנים לא מעט בתחנות הרדיו, הוא הזמר והיוצר המושר אודי דוידי. "מחכה לשקט" הוא האלבום החדש של דוידי שיוצא לחנויות. אז בזמן שהוא מחכה לשקט, אנחנו ממתינים למוסיקה שלו.