לכו על זה: כל המלצות השבוע

אריאל זילבר מביא את השירים שליוו את כולנו וכמעט הביאו לו פרס מפעל חיים, וויבר סוגרת אקזיט של 900 מיליון ש"ח והסדרה פלפלים צהובים יוצאת בעונה חדשה. לכו על זה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 16/02/14 13:50 טז באדר א'

לכו על זה: כל המלצות השבוע

אחרי שעורר סערה סביב פרסי אקו"ם, אריאל זילבר מגיע למועדון הברל'ה בלהבות חביבה כדי לפרוט על הקלידים את שיריו הגדולים. המופע מתקיים לרגל השקת אלבומו החדש "המיטב"

ובו שירים חדשים כמו גם משיריו הנוסטלגיים של זילבר שליוו את כולנו והביא לו את פרס מפעל חיים. טוב, כמעט.

יום רביעי, ברל'ה-להבות חביבה, 21:30

אז אחרי מהפכת השיחות הזולות בישראל, אפליקציית וויבר כבר לא כל כך רלוונטית, אבל האקזיט שעשתה השבוע ב-900 מיליון דולר לא מאפשר לנו להתעלם מקיומה. אפליקציית viber הישראלית מאפשרת שיחות חינם למשתמשי האפליקציה בחיניי חינם. היו ימים בישראל שהאפליקציה הייתה שם דבר אך למרות שבארץ ירדה קרנה נדמה שהעולם עוד מעוניין בה. "מעוניין" היא מילה צנועה למי שמשקיע 900 אלף דולר באפליקציה שרובנו כבר מזמן מחקנו מהסלולר.

אחת הסדרות אולי הכי טובות שנעשו בתקופה האחרונה היא הסדרה הישראלית פלפלים צהובים המספרת את סיפורה של משפחה קיבוצניקית שמגלה בילדה הקטן אוטיזם. הסדרה, המשודרת בעונה שנייה בערוץ השני, מלווה את המשפחה סביב התגלית המרעישה ומגלה את הנימים הקטנים ביותר של מתחים הנמצאים בכל משפחה ועוד על עולמם של ילדים אוטיסטים. מומלץ ושווה כאחד.

יום חמישי, 22:00 ערוץ 2

כבר כשחשבנו שכבר אין מה לחדש בתורת הרב קוק מופיע לו ספר חדש תחת השם "לנבוכי הדור" שכתב הרב קוק בתקופתו המוקדמת טרם העלייה לארץ. למען האמת, הספר אמנם יצא בהוצאת ידיעות ספרים אך כבר שנים מסתובב ברשת. הספר הנוכחי זכה לעריכה מחודשת של הרב ד"ר שחר רחמני. מדובר על אחד הספרים שכתב הרב קוק בעצמו כספר ולא כפסקאות ומאגד לא מעט ממשנתו הפילוסופית. תעשו לעצמכם טובה ותקראו.