לכו על זה: כל המלצות השבוע

אפליקציה שתאפשר לכם לשמוע את סיפורי ירושלים בסיור, יחידת קומנדו אמריקאית נתקלת בדילמה מוסרית בסרט חדש ושלומי שבן בהופעה עם הפייטן הרב דוד מנחם. לכו על זה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 09/02/14 15:15 ט באדר א'

לכו על זה: כל המלצות השבוע

אין כמו טיול רגלי בסמטאות הבירה ירושלים ולחזות בבניינים הייחודים שתמיד נדמה שאוגרים מאחוריהם סיפור ישן. אז זהו, שהם באמת מחביאים מאחוריהם סיפור ומעכשיו, הודות לאפליקציה החדשה, תוכלו להאזין לכל סיפורי ירושלים. האפליקציה "שמעו סיפור" היא אפליקציה ישראלית קטנה עם רעיון גדול שתלווה על ביקור שלכם בבירה. קיצור, שמעו סיפור..

https://itunes.apple.com/il/app/id793782594?ls=1&mt=8

יחידת הקומנדו האמריקאית, אריות הים, יוצאת למבצע מיוחד בלב השטחים הכי עוינים של אפגניסטן כדי לחסל בכיר בארגון אל קעידה. בדרך הם נחשפים על ידי לא פחות מאשר ילד וסבא אפגנים שמעלים בפניהם שאלה מוסרית- האם להרוג אותם או לשחררם תוך סיכון דיווח על המצאו של הכוח. ההחלטה שהם לוקחים מצליחה לסבך אותם אל תוך קרב ירי ארוך. קיצור, "השורד האחרון", חובה לאוהבי אקשן.

הבל הבלים הכל הבל? על פי פרופ' יורם קריש, לא ממש. "חפץ תחת השמים" בהוצאת ידיעות ספרים הוא ספרו של פרופ' קריש שלוקח את ספר קהלת הידוע ומתרגם אותו לשפה קיומית כמסע פילוסופי אל האושר. אם עד היום קראתם את קהלת כפסימיות התנ"כית, אז כדאי שתעברו על גם חפץ תחת השמים שמציע הבנה אחרת לחלוטין.

כשמדובר על שילובים מעניינים אנחנו תמיד בעניין. ביום חמישי הקרוב יעלו על במה אחת הזמר והיוצר הגדול שלומי שבן יחד עם הפייטן הרב דוד מנחם שישלבו את הרוק והפיוט באופן שחבל לפספס. במופע ישחזרו פיוטים בביצועים מחודשים ומבלי לוותר על שיריו של שבן, כמובן. המופע המיוחד הזה מתקיים כחלק מכנס "לימוד ערבה" שמושך עד לדרום הרחוק את כל מי שרוצה ללמוד יהדות. קיצור, שווה לנסות.

יום חמישי, אולם ספיר ליד קיבוץ עין יהב, 21:30