לכו על זה: כל המלצות השבוע

ראש חודש אדר א´ עבר רק הרגע אבל אנחנו כבר מכינים אתכם לפורים. אפליקציה שתבדוק אם מותר לכם לנהוג, ספר שייקח אתכם למקורות היין ביהדות והופעה.. לא קשורה לפורים אבל שווה גם כך

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 02/02/14 16:19 ב באדר א'

לכו על זה: כל המלצות השבוע

ראש חודש אדר א עבר הרגע ואנחנו כבר מכינים אתכם לפורים. שתיתם כוס בירה וכוסית וודקה, לחיים, ואתם לא בטוחים אם אתם לגמרי מפוקסים? אם מותר לכם לנהוג? אפליקציה מיוחדת תסייע לכם לענות לשאלה האם אתם שיכורים. אתם מזינים מה שתיתים ובאיזה כמות והאפליקציה תבשר לכם את מצבכם. מה תעשו עם שתיתם יותר מדי ואינכם מצליחים לתפעל את האפליקציה באייפון? על זה יוצרי האפליקציה לא חשבו.

https://play.google.com/store/apps/details?id=sober.app

אהרן רזאל, זמר יוצר, וירטואוז על פסנתר וגיטרה, יוצא במסע לאורך כל שנות היצירה מ "הסנה הבוער" ועד "דעתי עליה" ובשיחה אישית עם ידידיה מאיר על הסיפורים שמאחורי המילים והצלילים. אחרי שמונה אלבומים של רזאל, יוצאים הוא וידידה מאיר במופע מרתק שעולה בשנית והפעם במועדון זאפה ירושלים.

היום 21:30 זאפה ירושלים

אמנם מדובר רק בראש חודש אדר א' אך זה לא מפריע לריחות היין להיתמר באוויר. ספר חדש בהוצאת הקיבוץ המאוחד בשם "המשמעות הסמלית של היין בתרבות היהודית" תר אחר, ניחשתם נכון, משמעות היין ביהדות. הסופרת ד"ר נעמי סילמן יוצאת מסע במקורות היהודות ומנסה לנתח את יחסה אל המשקה המיוחד הזה. על הדרך היא מגלה את העדפת היין האדום על פני הלבן ביהדות ועוד תגליות מעניינות. מה שבטוח הוא שבסעודת פורים, עוד כחודש, אף אחד לא ישאל שאלות.

ביקום מקביל ישנה חברה הגמונית השולטת במספר מחוזות החיים בעוני. פעם בשנה אוספת הממלכה השלטת נציג מכל מחוז ומכניסה אותם אל אולפן ענק שם יאלצו להרוג האחד את השני במשחק הישרדות כאשר כל זה משודר און ליין בכל המחוזות- ריאליטי. שם הסרט "משחקי הרעב" מזכיר לנו במעט את החברה שלנו כאשר בסרטו השני "התלקחות" שיצא לבתי הקולנוע המחוזות הנשלטים מתחילים להתעורר ולמרוד. עם הזמן הם מגלים שלהמון יש כוח גדול יותר על השלטון.