לכו על זה: כל המלצות השבוע

אפליקציה חדשה מבית תנועת ´ישראל שלי´, ספר שמנתח פסיכולוגית את גיבורי התנ"ך, הופעה באוניברסיטת בר אילן ואלבום חדש לסולן הדג נחש. כל המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 18/05/14 15:53 יח באייר התשעד

לכו על זה: כל המלצות השבוע

תנועת ישראל שלי משיקה אפליקציה חדשה שמדגימה מה עלול לקרות לתושבי מדינת ישראל ביום שאחרי החיבור המסוכן בין אבו מאזן והחמאס. האפליקציה פותחה על רקע חתימת בכירי ארגון הפתח עם ארגון החמאס על הסכם עקרונות בין התנועות, שמשמעותו הקמת ממשלת אחדות לאומית תוך כחודש, והחלטת הקבינט המדיני-ביטחוני בישראל להפסיק את המשא ומתן המדיני. האפליקציה קוראת לגולשים לשחק במשחק אחים לנשק- גרסת אבו מאזן והחמאס:

כשנכנסים למשחק מופיעה מפת ארץ ישראל ועליה יישובים מרכזיים. על השחקן לבחור באמצעות המפה את האזור והיישוב אליו ירצה לשגר את הטילים. כשנבחר היישוב, מופיע הכיתוב לחץ ושגר שקורא לשחקן ללחוץ ולראות מה עשוי להתרחש- על המסך מופיעים פרטים על העיר וכן משך הזמן בין שיגור הטיל לפגיעתו בעיר ומהירות פגיעת הטיל. תעשו חיים.

אין כמו מוזיקה טובה. אז ככה, יום סטודנט כחול-לבן באוניברסיטת בר אילן בשיתוף עם ארגונים ציוניים ועם הופעות מלאות של האמנים שלמה ארצי, אביב גפן ונינט טייב - זה האירוע השווה של השבוע, אחרי הילולת הרשב"י במירון, כמובן. מלבד הופעה יעמדו במקום דוכנים, בר, מזון ומה לא. הכי סטודנטיאלי שלכם.

האירוע יתקיים ביום חמישי 22/5 בקמפוס הצפוני של בר אילן. פתיחת שערים ב18:00

מה עבר על יונה כשברח מהקב"ה? מה מתחולל ביוסף כשהוא פוגש את אחיו שזרקו אותו לבור? ספר חדש ומעניין במיוחד לוקח את פירושי פרשני המקרא ובעזרתם בונה מפה פסיכולוגית נפשית של גיבורי התנ"ך. רש"י כמו גם פרשנים חסידיים כמו מי השילוח והבית יעקב, כתבו לא פעם אף על הממד הנפשי של גיבורי התנ"ך מה שהיווה לד"ר אביבה גוטליב רוזנברג כר פורה לספר פסיכולוגי חדש. "תהום אל תהום" בהוצאת דביר, אשר באמצעות 400 עמודים מצליח לסקרן ולספר את מה שלא פעם חשבנו לחסר משמעות.

כיצד מגיב אומן למות אחותו? נכון, מוציא אלבום. טובה, אחותו של שאנן סטריט, סולן להקת הדג נחש הלכה לעולמה לפני מספר שנים וזה טס עם הכאב לחו"ל כדי לעכל ולהתמודד. כחלק מתהליך ההתמודדות, בכל חודש כתב סטריט שיר על אחותו שאיננה מה שהפך עם הזמן לאלבום חדש ומעניין בשם "הכל לטובה". כל שיר באלבום נקרא על שם החודש בו נכתב. אחד השירים המהפנטים שיצר סטריט, הוא july אותו הלחינה, תאמינו או לא, חווה אלברשטיין. שווה שווה.