לכו על זה: כל המלצות השבוע

אפליקציה חדשה למכורים לספורט, יצירה תורנית של ישיבות ההסדר מאחד את המגזר וסרט חדש על קורות חייו של נלסון מנדלה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 22/12/13 12:24 יט בטבת התשעד

לכו על זה: כל המלצות השבוע

אחרי שמכבי תל אביב הביסה אמש את עכו ואחרי ההפסד הצורם של הפועל תל אביב לבני סכנין, אין ספק שהספורט הישראלי יודע להפתיע ולעניין. בדיוק בשביל זה פותחה האפליקציה לאנדרואיד "לייבגיימס" - שתעדכן אתכם בזמן אמת בתוצאות משחקים וסטיסטיקות מדויקות, החל מכדורגל וכדורסל ועד לקריקט ובייסבול. למכורים בלבד.

הספר החדש "אסיף" של ישיבות ההסדר הוא לא סתם אוסף מאמרים מעניינים, אלא חלום שכולנו היינו רוצים שיתגשם. רבנים מישיבות הסדר רבות שכותבים בבמה תורנית אחת מאמרים המציבים את גוונים הציונות הדתית - בגיליון אחד. מדובר למעשה ביצירה תורנית החל מהשנה תצא בכל שנה בהפקת איגוד ישיבות ההסדר. "אסיף" הוא שני כרכים המחולקים לתלמוד-הלכה ותנ"ך-מחשבה שעושים חשק לעוד. נו טוב, בשנה הבאה.

אחרי שנשיא דרום אפריקה שלעבר, נלסון מנדלה, הלך לעולמו - סרט חדש יחשוף את סיפור חייו. מנער מכפר נידח וזנוח שהצטרף למפלגת השחורים ועד מאבקו המוחץ נגד מדיניות האפרטהייד שהוביל אותו במעלות השלטון האפריקאי עד נשיאות דרום אפריקה. אחד האנשים המסקרנים בעולם שהוביל לא מעט מהפכות וגם כמה ציטוטים שערורייתיים נגד מדינת ישראל, נחשף בסרט עלילתי חדש בשם "מנדלה". שווה צפייה.

הוותיקים מבנינו שאהדו את "הדודאים" או צעירים שמתחברים לטעמים של פעם לא יכולים לפספס את ההופעה המיוחדת שתעלה באירוע השנתי של עמותת ותיקים ומטה בנימין. אסף אמדורסקי יחד עם ישראל גוריון יבצעו עיבודים חדשים של מיטב שירי להקת הדודאים. מי שמכיר את שלל העיבודים של אמדורסקי יודע שיש למה לצפות.