לכו על זה: כל המלצות השבוע

ספרו החדש-ישן של העיתונאי חגי סגל, האפליקציה שתתפלל בשבילכם את תפילת הדרך והדיסק החדש של יונתן רזאל. המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 26/11/12 13:14 יב בכסלו התשעג

לכו על זה: כל המלצות השבוע

אחרי הימים הסוערים השמש זורחת וזה זמן מצויין לצאת לטיול מרענן. הטיול הזה יהיה מיוחד הרבה יותר כי אתם תצטיידו באפליקציית תפילת הדרך Tefilat HaDerech. מה שמיוחד באפליקציה הזאת היא שמלבד שהיא מעוצבת כמו עץ ריחני היא גם חוסכת לכם את הוויכוחים. מעכשיו לא מתווכחים מי יגיד את התפילה, האפליקציה תתפלל בקול למענכם. כל שנותר הוא לענות אמן.

ספר חדש-ישן שיצא לאחרונה הוא 'חמש דקות מכפר סבא' ספרו החדש של העיתונאי חגי סגל. קצת לפני אוסלו יצא לאור ספרו הסאטירי של חגי סגל על הרגעים הגדולים והקטנים, בעיקר קטנים, של חיי המתנחלים - "התנחלות דמה". בעטיפת הספר נטען ש"הספר מסיר את הלוט מעל עולמו הפנימי של המגזר האנושי המסוקר ביותר בתבל מאז ימי סבסטיה". האמת שמדובר בספר ישן של סגל אלא שקיבל חידושים אקטואליים ובעיקר הומוריסטיים.

קצת יותר מחמש שנים לאחר צאת אלבום הבכורה שלו, "סך הכל" אשר זכה לאלבום זהב ומכר כ-30,000 עותקים חוזר הזמר והיוצר יונתן רזאל עם אלבום חדש. "בין הצלילים" הוא אלבומו החדש של רזאל שכמו קודמיו מלא בכל טוב. עשרת השירים שחלקם כבר כבשו את תחנות הרדיו יצאו בהפקתו המוסיקלית של לא אח מאשר אביתר בנאי, שזה עוד סיבה לצאת ולקנות.

שני שומרי ראש נרצחים במארב מתוכנן בלובי של מלון כאשר בתיקם נמצא חומר נפץ יקר. כמה ימים לאחר מכן מחבל מתאבד מפוצץ עצמו במסעדת יוקרה לונדונית, השירות החשאי בלונדון מגלה כי תא טירור מחטרתי עושה שימוש בחומר הנפץ הקטלני. עם שאנשי שב"כ ישראליים מתמודדים יומיום נאלצים לשאת על גבם גם כוחות הביטחון הלונדוניים שללא עקבות או נתונים יוצאים למסע הצייד. סרט חדש בשם "איום מבפנים" שמזכיר במעט את המציאות הישראלי.