לכו על זה: כל המלצות השבוע

האפליקציה שתעזור לכם לצלוח את השגרה (בציפייה לחופש הבא), המופע החדש של יאיר אורבך (הסטנדאפיסט המגזרי שלנו) וסרט מרגש אחד שילמד אתכם על כוחה של אמונה. המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 23/12/12 17:25 י בטבת התשעג

כדי שהשגרה של חודש טבת לא תהרוג אתכם, פירגנו לכם באפליקציה שתספר לכם מתי נקודת המנוחה הבאה. האפליקציה "החופש הבא" מציעה תצוגה אוטומטית ואטרקטיבית של מספר הימים הנותרים לכל חופשות בית הספר לשנה הקרובה זאת על פי פרסומי משרד החינוך המעודכנים. בעזרת האפליקציה, ניתן לראות מידי יום את מספר הימים שנשארו עד לכל תאריך ומספר הימים שעברו מכל תאריך, ללא צורך ביומן או לוח שנה.

אחד מאנשי הפסיכולוגיה המעניינים בארצנו הוא הרב ד"ר מיכאל אבולעפיה שהוציא לאחרונה ספר חדש ומיוחד בשם "אומנות ההכלה". זהו ספרו החמישי של הרב ד"ר אבולעפיה עוסק בשלבים המוקדמים בהתפתחות הילד מתוך מבט פסיכולוגי יהודי. הספר מייעץ להורים כיצד להצמיח את נפשו של הילד ולמנוע פגיעות בלתי הפיכות.

אחרי הצום וכאב אין כמו להשתחרר מעט במופע אחד אך עם הרבה מאוד צחוק. הסטנדאפיסט הרשמי של המגזר יאיר אורבך, ושוב - אין קשר לח"כ, יוצא במופע חדש ומצחיק במיוחד בשם "המבדיל בין קודש לצחוק". בדיחות סטנדאפ מגזריות וגם כאלה שלא שיעשו לכם מוצ"ש כיף ומרענן. היכל התרבות נתניה, 29.12 ט"ז שבט 21:00.

פיי, גיבור הסרט "חיי פיי", הוא ילד סקרן הגדל בהודו בשנות השישים שבזמנו הפנוי חוקר את מגוון הדתות הקיימות בהודו. הוא איננו מבין מדוע בני האדם אינם מסוגלים לאמץ את כל הדתות ונאלצים לבחור אחת ולדבוק בה. ממש כך הוא גם מגלה את המדע ואת הביולוגיה דרך עבודתו בגן החיות של אביו. כאשר משפחתו מחליטה לקחת את גן החיות ולהגר לקנדה, פיי נאלץ בלית ברירה לנטוש את החיים הנוחים בהודו ולעלות על ספינה יפנית שלצערו שקעה נטרפה בים. כשהוא חולק סירת הצלה עם טיגריס בנגלי הוא נאלץ לשרוד כנגד הסיכויים, בעיקר בעזרת כוחה אמונה.

מסעדת הדגים, 'ארמנדו', הממוקמת בטיילת של תל אביב נפתחה ב 2009 על ידי השף, ארמנדו (עמי) קדוש, וחרטה על דגלה להביא לאורחיה בילוי קולינארי מהמעלה הראשונה כאשר להנאתם משולבים הנוף המושלם למול הים, מגוון דגים טריים העשויים בקפידה ותפריט יינות מרתק. כל זאת עם עיצוב המקום המשלב בין יוקרה אירופאית בגווני חום לבן ונגיעות של אדום עם מוטיבים ים תיכוניים, אחראי האדריכל, יוסי אבן. אם בא לכם ערב רומנטי וחמים כשבחוץ גלי ים סוערים וגשם, זה המקום.