לכו על זה: כל המלצות השבוע

אהרן רזאל משיק את הדיסק החדש. ספר חדש ומפתיע על מאחז דמיוני בשומרון. וגם: ט"ו בשבט באייפון, למי שמתעצל לצאת מהבית. כל המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 13/01/13 14:28 ב בשבט התשעג

חודש שבט הגיע, חג לאפליקציות! אם חשקה נפשכם לצאת החודש ולנטוע עץ נחמד אך מה לעשות אתם כמו רבים מתגוררים בבניין בלב עיר סואנת יש לנו פיתרון- raise a tree. באמצעות האפליקציה תוכלו לטעת עץ בסמאטרפון שלכם, להעניק לו שם ולגדל אותו כל הדרך אל הפירות הוירטואלים. את תשקו, תנכשו עשבים, תייסעו לו במאבק מול מזיקים וכל זה מבלי לכלך את האצבעות. ט"ו בשבט לצפונבונים במיוחד.

הסופר אסף גברון התגורר תקופה ארוכה במאחז בשומרון והחליט לכתוב על זה, קבלו את הרומן החדש "הגבעה". מדובר ברומן מסעיר המתרחש במאחז "מעלה חרמש ג'" אשר מגולל את סיפורים של המתיישבים ויחסיהם המורכבים עם הפלסטינים התקשורת ולא פחות מכך בינם לבין עצמם. לא בטוח כמה הספר באמת מחובר למציאות אך מה שבטוח שהוא מעניין ומקורי במיוחד.

"מוצא מקום" הוא האלבום החדש והמיוחד של הכנר והזמר ניצן חן רזיאל. במבחר מעניין ומקורי של טקטסטים ולחנים משתף רזאל אודות מסעותיו המוסיקאליים והאישיים ואי אפשר שלא להתרגש מנגינת הכינור הייחודית שלו והשירה הענוגה. תנו לרזאל להתנגן לכם במערכת שטיפות של גשם נוקשות על החלון.

"הטיסה" הוא המותחן החדש שמגולל את סיפורו של טייס מוכשר שחרף תקלה חמורה במטוס נוסעים גדול הוא מצליח לבצע נחיתת אונס שמצילה את הנוסעים. הטייס שהפך לגיבור הלאומי של אמריקה מגלה את עצמו תחת וועדת חקירה בעקבות סימני אלכוהול שנמצאו לו בדם. הגיבור הופך לקורבן וועדת חקירה מה שמזכיר לא מעט את המציאות הישראלית שלנו.

אהרון רזאל יוצא במסע השקה לדיסק החדש והמעניין שלו "קבעתי מושבי" ומבצע שירים מן האלבום אך גם ישנים וטובים. אהרון רזאל עבר מהפך רוחני בחייו ובחל ללמוד תורה בישיבה כל בוקר. על המהפך הרוחני הזה הוא יספר במופע בין בשיריו ובסיפוריו. 'הצוללת הצהובה', ירושלים, 22:00, 17.1.

רשת "אל גאוצ'ו" היא מסעדת בשרים מעולים ומפנקת במיוחד שמציע בחלק ממסניפיה תפריט כשר וטעים. צלייה דרום אמריקאית משובחת בטיבול לגריל המקומי הופכת כל אסאדו או שטייק קצבים לחוויה של ממש. הארנק שלכם פחות יהנה אבל אולי זה שווה את זה.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368