לכו על זה: כל המלצות השבוע

את יום הבחירות אתם מזומנים לצלוח יחד עם "ארץ נהדרת" שתככב במהדורה המרכזית יחד עם ד"ר מינה צמח (האמיתית, לא החיקוי). וגם: האפליקציה שתעשה לכם את ט"ו בשבט

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 20/01/13 14:24 ט בשבט התשעג

IdentifyTree היא האפליקציה לחובבי טבע אמיתיים וכזאת שכדאי להצטייד בה לקראת ט"ו בשבט. מדובר במגדיר צמחים נוח לשימוש עם תצוגת תמונת לזיוי הצמח כמו עלים, מידות, צבע ופרחים. האפליקציה בעלת עשרות רבות של עצים והיא ניתנת לעדכון בעצים חדשים אותם תוכלו לזהות בטיול הבא שלכם בחיק הטבע.

הרב חנן פורת ז“ל השפיע רבות על הציונות הדתית בפרט ומדינת ישראל והשנה התכבד בספר ביוגרפיה מפואר שפורס את חייו ולא מעט גם את משנתו. מסכת חייו ללא בדל של שעמום כמו גם דמותו הכובשת של חנן פורת באים לידי ביטוי בספר אך לא רק הם. חגי הוברמן, כותב הביוגרפיה, ביצע מלאכתו נאמנה עם דיוק מרשים ומעניק לקורא מידע משמעותי רב שאינו גורע מהסיפור. במקום שרבים מכותבי הביוגרפיה נפלו אל מלכודת "האנציקלופדיה על.." הוברמן צולח ומביא ספר מעמיק ומעניין.

סרטו החדש של הבמאי המוכשר קוונטין טרנטינו - "ג'אנגו חסר מעצורים" - כבר מעורר סערה בעולם ושובר קופות. זהו מערבות עתיר אקשן אודות עבד כהה עור שמצטרף אל צייד ראשים גרמני במסע אחר כסף ושחיתות. רכובים על סוסים השניים עוברים הרפתקאות ונתקלים בקרבות אקדחים כשחוש ההומור הוא מרכיב בולט בהם.

להקת המחול הדתית לנשים יוצאת במסע הופעות ברחבי הארץ על מנת להציג מחול מקצועי בניחוח דתי. בהופעה תוצגנה 3 עבודות בכורה. אחת היצירות שתוצג שם היא יצירתה של תמי יצחקי, "הוט מיט אפעדער", שמתייחסת לשיער כאלמנט שמחבר בין האישה לעולם ולעצמה. עוד יצירות מחול נדירות של ארבעת הרקדניות הדתית שתופענה באירוע שאסור להחמיץ. שני 21.1.13, 20:30 מרכז ז'ראר בכר.

מסעדת "מאמא חלסה" היא מיני מוזיאון לתולדות הישוב העברי בצפון, עוד מימי הקמת המדינה, ומסעדת בשרים שתעשה לכם טוב על הקיבה, גם לבעלי קיבת מהדרין. האווירה במקום שעוצבה בקפידה תיקח אתכם למסע בזמן לתקופות שונות בחלסה, הלא היא קרית שמונה של היום, ותחבר אתכם להיסטוריה המקומית העשירה. פריפריה בביג טיים.

ביום שלישי מהדורות החדשות הולכות להתשלט לנו על המסך הקטן ולגרום לנו לברוח מהבית ולהצביע. או לעשות שופינג. אם החלטתם להישאר אנו ממליצים על מהדורת חדשות ערוץ 2 שבחרה להפר במעט את השעמום, כשלצד הפרשנים המסורתיים (וד“ר מינה צמח), תככב גם הנבחרת של ”ארץ נהדרת“.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368