לכו על זה: כל המלצות השבוע

הרב חיים נבון ברומן חדש, ספילברג מחזיר את לינקולן לחיים ואפליקציה אחת שתגלה לכם שאפשר לשמור על תיאבון וחיסכון

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 27/01/13 15:45 טז בשבט התשעג

רעבים? אפליקציה חדשה תשווה מחירים של המנה האהובה עליכם ותספר לכם היכן המקום הכי שווה והכי קרוב אליכם. אתם תקבעו לאפליקציה AppToEat מה ברצונכם לאכול וכמה תסכימו לשלם על כך - והיא כבר תוביל אתכם אל המקום הנכון. תיאבון בחיסכון.

אחרי שכבש את קהל הקוראים עם הספר "חווה לא אכלה תפוח", חוזר הרב חיים נבון, רב קהילת השמעוני במודיעין, עם רומן חדש בשם "ללכת על דגים". הספר מגלם את סיפורם של שירי ויושי זוג צעירים דתיים שהחליטו להתארס וגם שברו צלחת. בניגוד לתכניות, סוד מסתורי עולה מן העבר ומאיים למוטט את הזוגיות הצעירה של שירי ויושי - ואף את המשפחה כולה.

אחד הסרטים החשובים שעולים לאקרנים הוא מסעו של הנשיא לינקולן האמריקאי לביטול חוקי העבדות במדינת ארצות הברית. כנגד התנגדות חריפה של רבים יוצא הנשיא למלחמה על זכויותיהם של השחורים במדינה. מלחמת אזרחים לא עוצרת אותו בדרך לשינוי המסלול שישנה גם את פני ההיסטוריה. לינקולן, היסטוריה וקולנוע במיטבו.

בתקופת השואה הלחינו ושרו היהודים ניגונים ששמרו על אור ושמחה בתוך מציאות חייהם הקשה. פרויקט מוסיקלי ייחודי זה מעלה את הניגונים שנוצרו אז דווקא מתוך שמחה, אמונה ותקווה. הרב ד"ר תמיר גרנות ראש הישיבה החדש של "ישיבת פתח תקווה המתחדשת", יחד עם נאור כרמי ורביעיית "הלב והמעיין", יעלו הערב מופע מיוחדים של ניגונים חסידיים, שירה וסיפורים. ט"ז שבט (היום), 20:30, בית אביחי.

”בן עזרא הדייג“ היא לא רק מסעדת דגים אלא מוסד היסטורי. המסעדה קיימת זה כ-47 שנה בעתלית, אבי המשפחה ובנו יוצאים למסע דיג לילי ומצ'פר את סועדיו בשלל של אותו הלילה. מה שמיוחד במסעדה מלבד בדגים הטריים הם המתכונים הפשוטים. דגים בזכות עצמם ללא וירטואוזיות, רטבים מסובכים ושמות שגם אייל שני אינו מכיר. כמה פשוט ככה טעים.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368