לכו על זה: כל המלצות השבוע

כל מה שרציתם לדעת על שחרורו של גלעד שליט בספר חדש ומומלץ, הופעה מזרחית שתרים אתכם על השולחנות וסרט שישכיח מכם את המרוץ לרבנות הראשית

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 02/06/13 15:38 כד בסיון התשעג

לכו על זה: כל המלצות השבוע

תמיד חלמתם להיות מלחינים גדולים אבל אין לכם שום מושג לגבי תווים? עכשיו יש פתרון: אפליקציה חדשה תאזין לכם מזמזמים ותתרגם את המנגינה שלכם לתווים של ממש. האפליקציה Score Cleaner תצליח לתרגם את המנגינה שלכם בתנאי שאינכם מזייפים. במידה ואתם מזייפים היא תדע להודיע לכם, אז כדאי יהיה לנסות את מזלכם בתחום הריקוד.

לאחר 1941 יממות בשבי החמאס שב גלעד שליט משבי החמאס במחיר גבוה, אולי גבוה מדי. במשך יותר מחמש שנים פעל גרשון בסקין כאיש הצללים בערוץ החשאי שבין מדינת לישראל לארגון חמאס. בספר חדש - "לשחרר את גלעד" - בסקין שופך אור אודות הפרשייה שהסעירה את מדינת ישראל. מי אישר? מי דיבר? וכל אותם השיחות והרגעים שאנחנו כלל לא ידענו עליהם וללא ספר זה כנראה שלא היינו יודעים לעולם.

הבחירות לרבנות הראשית ממשיכות להסעיר את המגזר (ורק אותו) ואין כמו להתרענן עם סרט בחירות מעניין במיוחד. קופרייטר צעיר מציע לנצח את הבחירות בצ'ילה בשיטה חדשה - ג'ינגלים קליטים ותרגילים שיווקיים שממלאים את הקלפיות. שיטת השיווק הצליחה ב1988- להיפטר מהדיקטטורה של צ'ילה, אך מצד שני נתקענו איתה עד היום. אל תפספסו את הסרט החדש - "לא".

אוהבים מזרחית? אביהו מדינה, אבנר גדסי, ושימי תבורי מתאספים על במה אחת למופע נוסטלגי ומרענן זיכרונות. הרב בני פרל כנראה לא יהיה שם, אך מיטב השירים שפיארו את הזמר המזרחי לדורותיו יהיו גם יהיו. מרכז דוהל תל אביב 20:30 כ"ו סיון, 4.6.

אם כבר החלטתם ללכת להופעה המומלצת ולהתחבר לתרבות יהדות המזרח, אז הנה לכם השלמת החסר. דיסק חדש של יצחק אוחיון בשם "נדודים" מאגד בתוכו ביצועים של פיוטי יהדות לוב, אך הוא לא נמצא שם לבד. מי שמתלווה אל אוחיון לשירת הפיוטים הם ברי סחרוף, ארז לב ארי ושי גבסו. האלבום בהפקת ”מרכז אור“ מעלה לראשונה על בימת המוסיקה את הפיוטים הנשכחים הללו ובביצועים חדשים ומקוריים.

תל אביב כמו שיש רק בתל אביב. "פאנץ' ליין" היא המסעדה המזמרת המקורית והותיקה בארץ. המסעדה מציעה שלל פעילויות מלהיבות שישדרגו כל ארוחה ויהפכו אותה לחגיגה שלמה של אוכל משובח ובילוי מהנה. המלצרים המזמרים ישירו לכם את התפריט או כל שיר אחר שתבחרו. רק שיביאו את האוכל בזמן. הארבעה 6 תל אביב.