לכו על זה בפורים

האפליקציה שתבדוק עד כמה אתם שיכורים, הספר שיגלה לכם את כל מה שלא ידעתם על מגילת אסתר - וההופעות הכי שוות שתוכלו למצוא בפורים. אל תפספסו

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 17/02/13 16:19 ז באדר התשעג

לכו על זה בפורים

שתיתם בפורים? שכחתם איך קוראים לכם? נזכרתם ורציתם לנהוג הביתה? מצאנו לכם אפליקציה שתספר לכם עד כמה אתם שפויים. כל שנשאר לכם הוא להזין את סוג המשקה, כמות השתייה ומועד השתייה והיא תיתן לכם אישור מיוחד. לא בטוח עד כמה היא תשכנע את השוטר שיתפוס אתכם. לאנדרואיד בלבד.

אם אתם מוצאים רגעי חסד ללא השפעת אלכוהול אנחנו ממליצים במיוחד על ספרו החדש של ד"ר יונתן גרוסמן "מגילת הסתרים". בספר מעניין במיוחד מנתח ד"ר גרוסמן סוגיות מתוך המגילה תוך השוואה למקורות אחרים בתנ"ך. גרוסמן בספרו מצליח לסגור את מרבית החורים בסיפור המגילה ומוסיף הרבה פרטים שלא סופרו לנו מעולם.

"תגיד, מה אתה עושה בפורים?". כל אחד נתקל בשאלה הזו ואנחנו מבקשים לעשות סדר ולהציג בפניכם את מסיבות הפורים הטובות ביותר במגזר. ואל תשכחו - אם שותים אסור לעלות חזן.

"גולה" - מרכז התרבות הדתי "גולה" בפתח תקווה מפנק אותנו השנה עם הופעה פורימית של קובי אוז. ביצועים מהאלבום מזמורי נבוכים וטעימות מתוקפת טיפקס יעשו לכם שמח ועם מחירים סופר שווים. 22:00 גולה בפ"ת.

בר אילן - תנועת הבוגרים של בני עקיבא באוניברסיטת בר אילן מביאה לנו השנה מופע מיוחד שיתחיל עם הטיש של יצחק מאיר, ימשיך להופעה של ”אנדרדוס“ ויסתיים עם הרקדת פורים נפרדת אל תוך הלילה. אחלה מחיר, כבר אמרנו? 22:30 אולם וואהל אוניברסיטת בר אילן, גבעת שמואל.

הצוללת הצהובה - מופע פורים מקורי ומיוחד יתקיים בצוללת שמביאים לנו את שלמה בר ו"נקודת מפגש". נקודת מפגש הוא מופע חדש של היוצרים : שלמה בר, מאיר ישראל, מיקי שביב ועדי רנרט, שחברו יחד ליצירת מופע משותף של רוק וג'אז מעניין.

"המקום" - מסיבה פורימית באווירה מיוחדת יערכו במרכז לתרבות ורוח "המקום" בתל אביב. אווירה שלא כדאי לפספס והם הבטיחו שיהיו הפתעות.

ראש יהודי“ - כמו בכל שנה גם השנה יערכו ראש יהודי בתל אביב קריאת מגילה באווירה אחרת ומסיבת פורים כמו שרק הם יודעים לעשות. יום לאחר מכן הם יקיימו גם את המשתה המסורתי. מגילה ומסיבה - 19:30, משתה יום - 14:00. ”ראש יהודי“, רחוב בר כוכבא 54, תל אביב.