לכו על זה בחנוכה

מרוב פסטיבלים כבר לא יודעים לאן ללכת עם הילדים? מערכת כיפה עושה לכם סדר באירועי חנוכה המתאימים לציבור הדתי. כל ההמלצות לאירועים הכי שווים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 02/12/12 17:12 יח בכסלו התשעג

אחד מנסי חג החנוכה הוא ניצחון הילדים על ההורים. המוני הפסטיבלים מחזרים אחר חשבון הבנק שלנו ורק רוצים לתת לנו עוד שעת שקטה מהילדים. פסטיבלי הילדים ומחזות הזמר כבר מזמן הפכו למוקצה מחמאת מיאוס בציבור הדתי שבר רפאלי בתור סינדרלה לא ממש מתאים לו. השנה החלטנו לערוך למענכם את רשימת הבילויים האטרקטיביים לחג הקרב ובא, אז אם לא השמנתם יותר מדי מספגניות ועוד נותר בכם כוח לצאת, הכתבה הזאת בשבילכם.

קרקס אמריקנו חובש כיפה

מופע חנוכה לכל המשפחה יחכה לכם בקרקס אמירקנו שחוזר בתשובה לעשר הופעות בלבד. על הבמה לא תראו אף לא לייצנית אחת וגם המוסיקה "מותאמת". המופעים יתקיימו בעיר חולון ב"ספארק ימית 2000". כ"ה כסלו (9.12) - כ"ט בכסלו (13.12)

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/129201226966.flv[/embed]

מחזמר שירים ונפלאות 2

מחזמר לילדים בבימוי של ישי לפידות שגם משחק על הבמה יחד עם להקתו הקינדרלך הוא חגיגת תיאטרון לילדים חינוכית המתנהלת בכותלי בית הספר. שירים "לשון הרע לא מדבר אלי" הם רק חלק מהמסרים של לפידות במופע. 9.12 בכפר סבא, 10.12 בנהריה ובפתח תקווה, 11.12 ברמת גן-בני ברק, 12.12 בירושלים, 13.12 במודיעין.

באנו חושך לגרש

מופע מרהיב ומיוחד ביום של חושך ואור במוזיאון ישראל בירושלים. קבוצת "פירומניה" במופע המספר על המאבק הנצחי בין האור לבין החושך ולוקח את הצופים למסע מהפנט של אקרובטיקה, מחול ואפקטים. 13,12,11.12

אביהם של ילדי ישראל

הצגת תיאטרון לילדים המבוססת על סדרת הספרים "אביהם של ילדי ישראל" על הרב מרדכי אליהו זצ"ל. ההצגה היא שיתוף פעולה בין שחקן תיאטרון "תאיר", תיאטרון אספקלריא, אבישי רוזן וחיליק פרנק. 11.12 בפתח תקווה, 27.12 ביד בנימין, 28.12 בצפת (ישיבה נפרדת)

"הגיבורים חוזרים"

"הגיבורים חוזרים" הוא המשחק המשלב הנאה והיכרות עם דמויות מופת שהתפרסמו בזכות מעשי הגבורה שלהן מהעולם היהודי והישראלי. במסגרת הפעילות יתקיים המשחק שבמהלכו תינתן משימה לילדים בעקבות סיפורם של עורכי עיתון שנותרו בערב החג ללא כתבים. בייאושם פונים העורכים אל הילדים בבקשה לסייע להם להשלים את הכתבות לעיתון החנוכה. לצורך הכנת העיתון יפגשו הילדים, לבד מהשחקנים שיגלמו את עורכי העיתון, עם עוד ארבע דמויות מוכרות: יהודה המכבי, דבורה הנביאה, דוד בן גוריון ואידה נודל. 11-9/12.

"אור, אש ותימרות עשן"

בית התפוצות מקיים השנה מגוון פעילויות ברמה גבוהה יחסית בהן מופיע מרהיב של ד"ר מולקולה "אור, אש ותמרות עשן" הו יבצע פעלולי אש כמו כזאת הנדלקת מתחת למים. עוד, כתב חידה לילדים בו יחפשו שלל סיפורי חנוכה כפי שסופרו בקהילות היהודיות ברחבי העולם. ועוד ועוד. 9-16.12.

פסטיבל אור בהיכל

פסטיבל אור בהיכל, המופיע בכל חנוכה כבר מעל עשור, מחדש את פניו ועולה השנה במתכונת חדשה הכוללת שני חלקים: איתמר ומערת החכמים- מחזמר בהפקה מקורית בהשתתפות כוכבי לילדים, ושחקני תיאטרון תאיר ורקדנים. המופע מספר על מסע של איתמר בארצם של "החכמולוגים". "היפ-הופ חנוכה"- מופע מוזיקאלי בכיכובו של רועי אדרי ובהשתתפות כל כוכבי ההצגה והרקדנים. עיבודים חדשים לשירי החג שכולם אוהבים בשילוב קטעי הומור והכול בלווי מוזיקה סוחפת והקרנה על מסכי מפינג ענקיים. 09.12 בקריית חיים, 11.12 במתנ"ס לוד, 12.12 היכל התרבות בפתח תקווה, 13.12 בתיאטרון ירושלים, 16.12 ביד בנימין, 09.12, תיאטרון הצפון בחיפה.