יעקב שוויקי: "לא פוחד להגיע לשומרון. מי שרוצח ילדה הוא פחדן"

24 שעות לפני הופעתו הראשונה בשומרון אומר הזמר: "האנשים שעושים מעשים כאלו וקוראים לעצמם בני אדם, הם גרועים מחיות". ראש המועצה יוסי דגן: "את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/16 17:06 ד בתמוז התשעו

יעקב שוויקי: "לא פוחד להגיע לשומרון. מי שרוצח ילדה הוא פחדן"
יחצ, צילום: יחצ

"אני מאוד מתרגש להגיע לאיתמר. המקום בו הלכו אבות אבותינו, כל האיזור הזה הוא היסטורי מיוחד מאוד וכפי ששמעתי גם יפהפה". כך אומר יעקב שוויקי, הזמר החסידי הפופולארי יממה לפני הופעתו באיתמר שבשומרון.

בהתייחס לדעת הקהל בעולם לאירועים בארץ הוא אמר: "אנחנו לא צריכים להתייחס לדעתם של הגויים עלינו. היחידים שאכפת להם מאתנו באמת הם עם ישראל. עם ישראל צריך להתאחד ולשאוב את הכוחות מעצמו ומתוכו. כשאני שומע על המעשים הנוראיים האלו שנעשו אני אומר בכוונה עצומה יותר בכל בוקר: "שלא עשני גוי". אני כ"כ שמח להיות חלק מהעם המיוחד הזה שעצם זה שהוא שרד כל השנים האלו למרות הנסיונות להשמיד אותו הוא ההוכחה לכך שנעשים לנו ניסים בכל יום ושהקב"ה איתנו".

שוואקי התייחס גם לגל הפיגועים הפוקד את המדינה ולרצח המזעזע של הלל אריאל ואמר: "אני לא פוחד להגיע לשומרון או לכל מקום אחר בארץ ישראל. הכל בידי שמים. מי שפחדן הוא מי שרוצח ילדה קטנה וחסרת אונים במיטה שלה. האנשים שעושים מעשים כאלו ועוד מעזים לקרוא לעצמם בני אדם הם גרועים מחיות".

בהתייחס להופעה עצמה הוא אמר: "אני מחכה ומתרגש לקראת ההופעה לפגוש את האנשים היקרים והאמיצים האלו מהשומרון ומכל הארץ שהם חלוצים ובונים את ארצנו".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון קורא לציבור להגיע לחזק את השומרון ואמר: "הופעתו של שוואקי אצלנו משמחת אותנו מאוד. דווקא בעת הזו אני קורא לציבור להגיע לחזק את ההתיישבות כי את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק"

ההופעה באיתמר תתקיים מחר, ביום שני ה׳ בתמוז 11.7 בשעה 20:00 הציבור מוזמן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן