"זולה" - אלטרנטיבה גם ברעננה

אחרי ה"גולה" בפתח תקוה, גם ברעננה משקיעים בתרבות לצערי העיר הדתיים ופותחים את מועדון ה"זולה"

חדשות כיפה שירה רביד 02/09/14 14:32 ז באלול התשעד

"זולה" - אלטרנטיבה גם ברעננה
יחצ, צילום: יחצ

בימים אלו מוקם ברעננה מועדון חדש המיועד לצעירי העיר. החזון של סגן ראש העיר , חיים גולדמן היה לייצר אלטרנטיבה ולהקים מרכז תרבות ופנאי ברוח יהודית וציונית לצעירים.

המועדון יושק רשמית בערב חגיגי שיכלול מופע מלא של הזמר יצחק מאיר שיארח את הרב מיכי יוספי במוצ''ש הבא י''ח אלול ה-13.09.14 באירוע נוסף יתקיים במועדון הזולה "טיש " אינטימי עם ישי לפידות ולהקתו ומופע סטנדאפ של קובי אריאלי. את האכסניה לאירועי ה"זולה" יספק אולם האירועים "מיגו" ברחוב התעשייה 15 ברעננה .

המועדון צפוי לספק אפשרויות נוספות על אלו הקיימות היום לבילוי לצעירים המקומיים. ושיהיה מקום בילוי עם ערך מוסף ותוכן ,כאשר הבילוי מלווה במזון ומשקאות על טהרת המטבח הכשר , המועדון יציע מופעי סטנדאפ ,מוסיקה ,הצגות ,פאנלים לדיון בנושאי השעה , הרצאות ,שיחות ועוד שלל פעילויות מגוונות. המועדון יציע את האירועים במחירים שווים לכל נפש המתאימים לכיסם של הצעירים שמחיריהם יעמדו על כ 50% בממוצע ממחיר כרטיסים למקומות בילוי אחרים

גולדמן מסר :"הזולה היא המענה לצורך של צעירי העיר שומרי המסורת במקום מפגש התואם את הצרכים המיוחדים שלהם.אך לא רק !! אני מזמין את כל צעירי רעננה להגיע לזולה ולהנות מתרבות איכותית יהודית וציונית מקורית מאוכל כשר במחירים שווים לכל נפש,אני מאמין כי ה"זולה" תהפוך לאבן שואבת לצעירי רעננה והסביבה ותשמש במה ליוצרים צעירים מקומייים "