המלצות השבוע

ספר, סרט, הופעה, מסעדה, המלצות השבוע של אתר כיפה לבילויים בשבוע הקרוב

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 21/02/16 14:19 יב באדר א'

המלצות השבוע

ספר:

'זיכרון כמעט מלא' - ספרו של גבי אשר מספר על סיפורם של שני בני דודים בקהילה דתית בדרום שחווים אבדן קשה כאשר הוריהם נהרגים בתאונת דרכים קשה והם נותרים לבדם להתמודד מול המציאות הקשה. הסיפור נוגע ללב ומספר בצורה משכנעת על התחושות שלהם ועל ההתמודדות עם היתמות האבדן ותחושת הבושה.

הוצאת פרדס

198 עמודים

מחיר: 59 ש"ח

(צילום: יחצ)

סרט:

'להציל את מארק וואטני' הוא סרט מתח שמתרחש רובו ככולו במאדים. הסרט מספר על אסטרונאוט שננטש בטעות על המאדים ונאלץ להתמודד עם החשש, המחסור והידיעה שגם אם יצליח לשרוד בנס עד שיגיעו אליו חזרה ייקח כמה שנים.

מארק (מאט דיימון) מגלה כושר הישרדות עז והסרט מעביר בצורה מעניינת את תחושת הבדידות שלו והידיעה שאף אחד לא יכול לעזור לו. הסרט נמשך על פני כמעט שעתיים וחצי אך עדיין מעניין ומותח.

[embed]

]

הופעה:

ביני לנדאו הפך בשנים האחרונות מזמר גבעות לזמר רוק מוערך. אלבומו האחרון - 'משכן' זכה לשבחים רבים והעניק ליצירתו של לנדאו כבוד. במוצאי שבת הבא יתארח לנדאו בתחנה הישנה בירושלים למופע משיריו במסגרת 'שיר של חורף' סדרת מופעים של 'שמיא נחלאות' ו'אבן ירושלמית'.

פתיחת דלתות 20:30 תחילת מופע 21:30

כרטיסים: 30 ₪

מסעדה:

'קפה לנדוור' בסינמה סיטי בירושלים מגיש מבחר ארוחות חלביות בבית קפה מעוצב להפליא בצורה כפרית ונעימה. בימים עם מזג אוויר טוב תוכלו לשבת במרפסת העגולה שסביב המסעדה וליהנות מהנוף הירושלמי. התפריט עשיר ומעניין ותוכלו למצוא דברים יותר מעניינים מתפריטי רשתות בתי הקפה הבנאליות שנראה שהן מעתיקות האחת מהשנייה את התפריטים ללא שמץ של מקוריות או ניסיון להיות מעניינות יותר.

שדרות יצחק רבין 10

כשר מהדרין