המלצות השבוע

ספר, סרט, הופעה, מסעדה, המלצות השבוע של כיפה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 14/02/16 17:41 ה באדר א'

המלצות השבוע

ספר:
אם אשמע קול אחר - ספרה של חיותה דויטש שיצא לפני כשנה עוסק בסיפורה של אישה שמתגרשת מבעלה רב היישוב ומנסה למצוא את דרכה העצמאית כשהיא מותירה מאחוריה את כל עברה ועוברת להתגורר ביישוב קטן בצפון.
הספר אותו מגדירה דויטש כרומן, הוא סוג של מדע בדיוני בכל הנוגע לחשיבות אותה מעניקה דויטש לאגדה התלמודית וליכולת שלה לפעול ולשנות את העולם.
437 עמ', הוצאת 'אחוזת בית ספרים'
מחיר מומלץ 69 ₪

סרט:

האיש שנולד מחדש - זוכה גלובוס הזהב 2015 לסרט, במאי ושחקן הטוב ביותר. עמוק בחיק הטבע האמריקאי, הצייד יו גלאס (ליאונרדו דיקפריו), נפצע באורח קשה והושאר למות ע"י חבר קבוצתו הבוגדני- ג'ון פיצג'רלד (טום הארדי). נשקו החזק ביותר הוא הרצון שלו, גלאס חייב לנווט את עצמו בסביבה עוינת, חור אכזרי ולהילחם בשבטים אינדיאנים במסע הרואי וחסר פשרות לנקמה. מבוסס על סיפור אמיתי בבימויו של הבמאי הנודע אלחנדרו גונזלס איניאריטו ("בבל", "בירדמן").

הסרט הארוך להפליא כמעט שעתיים וחצי זוכה לשבחים רבים ודיקפריו זכה כאמור לפרס על משחקו המשכנע בסרט.

[embed]

]

הופעה:

לא בכל יום מופיעה בארץ להקה יהודית בינלאומית ולא כל יום היא מארחת את האמן היהודי דתי הכי מצליח בעולם. להקת המושב של יהודה סלומון ודוד סווירסקי התחילה בישראל במושב מבוא מודיעים אך ההצלחה לא האירה להם פנים וכשפגש בהם המפיק ההוליוודי המצליח, סטיבן ספילברג בעת ביקורו בארץ הוא לקח אותם לסדרת הופעות בארה"ב שהובילה בסופו של דבר להשתקעותם בארה"ב ולהצלחה בינלאומית גדולה.

'המושב' משלבים רוק רגאיי ומוזיקה אתנית יחד ויוצרים סאונד ייחודי ואיכותי בהפקת מיטב המפיקים בעולם. הפעם יופיע יהודה סלומון יחד עם אחיו שמתגוררים בישראל וישירו משירי הלהקה. במופע שיתקיים בז'ראר בכר בירושלים יארחו הסלומונים את אלכס קלייר - האמן הדתי המצליח בעולם. קלייר ששיר מאלבומו הראשון הפך להיות חלק מפרסומת של מייקרוסופט מופיע רבות ברחבי אירופה ושיריו זוכים לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב. קלייר שחזר בתשובה בשנים האחרונות מופיע כשציציותיו בחוץ קסקט וזקן ואלבומו האחרון "שלוש לבבות" הוא להיט אירופאי מצליח מאד.
יום רביעי 17.02.16 ז'ראר בכר ירושלים
כרטיסים- 80-120 ₪

מסעדה:

הבלו הול מיוזיק היא מסעדה מזן שונה וייחודי. היא ממוקמת באמצע נחלת שבעה ומספקת מלבד מסעדה בשרית איכותית ובר משקאות חביב גם מופעי מוזיקה על בסיס יומי כשגם אמני המגזר מופיעים בה מידי פעם.

אם כבר נכנסתם לבניין הייחודי בן ה-150 שנה (שמעוצב מחדש בטוב טעם) אל תוותרו על הזיתים... אני יודע שזה נשמע מצחיק אבל תעשו לעצמכם טובה ותזמינו כוס בירה איכותית שתגיע בכוס מתאימה להפליא ובליווי קערת זיתים מופלאים במיוחד שכמותם לא טעמתי במקום אחר וקערת בוטנים מלוחים. המחירים סבירים לחלוטין והאוכל בכשרות מהדרין וטעים מאד.
יואל משה סלומון 12 ירושלים

(צילום: יחצ)