הכירו את המשתתפים הדתיים בעונה החדשה של "האח הגדול"

בני גולדשטיין מגדיר עצמו "דתי לייט" שניסה להיכנס לכנסת בראש מפלגת "כלכלה". דנה רן חזרה בתשובה והתגרשה בפעם השנייה ואבי "לד זפלין" לוי הוא אינסטלטור. "האח הגדול" כבר כאן

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 06/05/13 09:18 כו באייר התשעג

הכירו את המשתתפים הדתיים בעונה החדשה של "האח הגדול"
יחצ, צילום: יחצ

העונה החדשה של תוכנית הריאליטי ”האח הגדול“, שנפתחה אמש (א‘) באירוע חגיגי ועתיר רייטינג, הביאה לשיא חדש במספר הדתיים והמסורתיים המשתתפים בתוכנית. אם בעונות הקודמות התרגלנו לנציג דתי אחד אשר ממלא את התקן הקיים, הפעם נכנסו לבית האח שלושה דתיים (פחות או יותר, תלוי את מי שואלים), צבעוניים וססגוניים מתמיד.

גולדשטיין, ממציא פטנטים וכותב סיפורי ילדים (צילום: יחצ)

בני גולדשטיין, שמגדיר את עצמו כ“דתי לייט“, עמד בבחירות האחרונות בראש מפלגת ”כלכלה“, שלא עבר את אחוז החסימה. הוא נולד בשנת 1977, מתגורר באשקלון ולא שירת בצה“ל מנסיבות בריאותיות, אך למד בישיבה. כיום הוא גרוש ואב לשלושה, סטודנט שנה ג' למשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן. חוץ מהפעילות הפוליטית, גולדשטיין הוא ממציא פטנטים וכותב סיפורי ילדים ובעבר עסק בגרפיקה ונדל"ן.

לוי, הולך לים ואז מתפלל (צילום: יחצ)

אבי לוי, בן 57, מתגורר בטבריה, נשוי ואב לשניים. הוא אינסטלטור שמתעורר בכל יום ברבע לחמש בבוקר, הולך לים ואז מתפלל. אין לו פייסבוק והוא מעריץ את להקת הרוק לד זפלין.

(צילום: יחצ)

דנה רן, חוזרת בתשובה, היא בת 40 מקריית טבעון, אליה חזרה אחרי 18 שנות גלות בתל אביב. בצבא שירתה חודשיים בקורס מפעילי מחשב ואז השתחררה על תת משקל. היא גרושה בפעם השנייה (גם מהזמר המפורסם עדי רן, שסירב להיכנס לבית האח הגדול) ואם לחמישה ילדים, שהשלימה בגרות מלאה, קורס הדרכת כלות, הנהלת חשבונות, חשבונאות פיננסית וחשבי שכר. כיום היא מנהלת חשבונות ומגדירה עצמה ”ברסלבית“ למהדרין.