גמר בתי הכנסת בירושלים: רמב"ן נגד ניצנים

ליגת בתי הכנסת בירושלים מגיעה לשלב הגמר, לאחר שקבוצת בית הכנסת רמב"ן גברה על בית הכנסת רעות וניצנים ניצחה את "משכן אברהם" במשחק צמוד וגורלי

חדשות כיפה אורי פולק 05/07/11 10:19 ג בתמוז התשעא

גמר בתי הכנסת בירושלים: רמב"ן נגד ניצנים
nbaworldwide, צילום: nbaworldwide

לאחר שבועות ארוכים של משחקים מתוחים בליגת בתי הכנסת בירושלים, נקבעה אתמול (ב') זהות הקבוצות העולות לגמר ליגת בתי הכנסת בירושלים, שיערך מחר בערב במלחה בהשתתפות ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת ומחזיק תיק הספורט בעירית ירושלים מר אלישע פלג.

קבוצת בית כנסת רמב"ן, הנחשבת לקבוצה החזקה בליגה, העפילה לגמר לאחר שגברה על קבוצת בית הכנסת רעות בתוצאה 39:28. קבוצת בית הכנסת ניצנים הפתיעה ועלתה לגמר לאחר ניצחון על בית הכנסת "משכן אברהם" במשחק צמוד ומותח בתוצאה 32:30.

לכיפה נמסר כי במחצית המשחק תתקיים תחרות קליעה ל- 3 בהשתתפות שחקני כל הקבוצות וכן תתקיים פעילות לילדים. אלון חסיד מאגף הספורט בעירית ירושלים מסר לכיפה כי "למרות שמדובר בשנה הראשונה בה מתקיימת הליגה בירושלים, הליגה עוררה עניין רב והפכה לאחד הנושאים המדוברים בבתי הכנסת".
רבני בתי הכנסת של הקבוצות המשתתפות בגמר (הרב בני לאו רב בית הכנסת רמב"ן והרב גליקסברג , רב בית הכנסת ניצנים) הודיעו כי יגיעו לצפות במשחק הגמר.

עידו רוזנברג יועץ ראש העיר מציין כי עיריית ירושלים פועלת על מנת לאפשר הגדלת מספר בתי הכנסת שיוכלו להשתתף בליגה בשנה הבאה.