במקום חרמון: תיירות "מושלגת" בגוש עציון

לאחר שהסערה חלפה, החליטו במועצה אזורית גוש עציון להציע למבקרים ולתיירים להינות מהשלג שנערם וצובע את נופי האזור - עם סיורים ייחודיים שהותאמו לשלג, אפשרויות לינה, טיולי טרקטורונים וגי´פים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/13 11:50 טז בטבת התשעד

הסופה מאחורנו, אך בכמה אזורים ברחבי הארץ, השלג עדיין כאן. אם עדיין לא הספקתם להינות ממנו, למועצה האזורית גוש עציון יש הצעה מעניינת: "תיירות שלג". טיולי ג'יפים, טרקטורונים, רכיבה על סוסים ומסלולי הליכה שהותאמו לתנאי השטח, האומגה הארוכה בארץ, נופים עוצרי נשימה, צימרים ועוד. בנוסף, מסעדות האזור החליטו להעניק למבקרים "פינוקים" על חשבונם לאור "חגיגת השלג" שפקדה את האזור.

מסעדת "גוונא" מציעה בחינם לסועדים שוקולטה דובדבנים ואייריש קרים (עד גמר המלאי), במסעדת "ביקב" יציעו לכם טעימת יין חינם ובמסעדת "שדה בר" תקבלו שתיה חמה חינם בהזמנת ארוחת גבינות מפנקת.

ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל אומר כי "גילינו את גוש עציון מחדש, עם נופים לבנים מרהיבים והחלטנו להזמין את כל עם ישראל לסוג חדש של תיירות באזור: "תיירות שלג". אין צורך לנסוע שעות עד לצפון. כאן במרחק נגיע, תמצאו שילוב של נופים עוצרי נשימה, אטרקציות ושירותים תיירותיים ברמה גבוהה".

גד כהנא, מנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון, מסביר כי בגלל מיקומו הגבוה של אזור גוש עציון, השלג שנערם במקום צפוי להישאר לאורך ימים שלמים. "זכינו לכמות גדולה מאד של שלג והחלטנו לחלוק את היופי הזה עם הציבור“, אומר כהנא, ”טיולים הותמאו במיוחד, סיורים מתקיימים בכל האזור, מסעדות ואטרקציות מציעות מתנות והנחות מיוחדות. הכל כדי לאפשר חוויית שלג אופטימאלית".