סוף הסאגה? 'לאן' מבטלים את כרטיסי האירוויזיון

לאחר פרסום שערוריית הכרטיסים לאירוויזיון, שנמכרו דרך משרד 'לאן' לאנשי תקשורת ופרסום ולא הגיעו למכירה לקהל הרחב, במשרד הכרטיסים החלו לבטל את הכרטיסים שנמכרו, וכספם של הרוכשים הוחזר להם. הכרטיסים יוצאו בקרוב למכירה פומבית לציבור

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/19 12:59 כח באדר א'

סוף הסאגה? 'לאן' מבטלים את כרטיסי האירוויזיון
מכירת כרטיסים שערורייתית, צילום: shutterstock

נגמר הבלאגן? משרד הכרטיסים 'לאן' החל הבוקר (ג') לבטל את הכרטיסים שנמכרו לתחרות האירוויזיון על ידי גורמים פרטיים. כזכור, לאחר המכירה הראשונה פורסם כי מאות כרטיסים נרכשו בידי ספסרים ומקורבים, ונמכרו לאנשי מדיה, פרסום ותקשורת במחירים מופקעים.

על פי הודעת 'כאן', לאחר המכירה הראשונה, מערכות הפיקוח של התאגיד זיהו ניסיון של גורמים שונים להתערב בהליך המכירה, והעלו ממצא לפיו יש חשש כי מאות כרטיסים, בשווי של מאות אלפי ש"ח ובמקומות הטובים ביותר באולם, נמכרו לבכירים בעולם התקשורת והספורט במקום לציבור הרחב, וזאת בניגוד מוחלט להנחיות מועצת התאגיד.

כאמור, הבוקר הודיעו ב'לאן' לרוכשי הכרטיסים האלו כי הם מבוטלים, וכי כספם יוחזר להם. בקרוב יימכרו כל הכרטיסים הללו לציבור הרחב. הביטול מגיע בעקבות דרישתו של מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, ממשרד הכרטיסים 'לאן' לבטל את המכירות, כיוון שהתקיימו בניגוד להנחיות הרשמיות של התאגיד.