המפגש של עדן בן זקן שלא השאיר עין יבשה

הזמרת המצליחה פרסמה סרטון מרגש בו היא מפתיעה ילדים בעלי צרכים מיוחדים שבאו לסיור ברדיו דרום | המפגש המרגש נחתם בדואט של השיר "חייםשלי" ובעיקר בהרבה דמעות מכל המעורבים

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 02/08/22 21:27 ה באב התשפב

המפגש של עדן בן זקן שלא השאיר עין יבשה
בן זקן, צילום: צילום מסך מיוטיוב

רדיו דרום אירח היום לסיור ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ובמהלך התוכנית של יורם סוויסה הפתיעה אותם לא אחרת מאשר הזמרת עדן בן-זקן ,שיצרה מפגש מרגש במיוחד עם הילדים המתוקים. בן זקן העלתה את התיעוד המרגש לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "שמחתי להגיע היום לרדיו דרום ולהפתיע ילדים בעלי צרכים מיוחדים, היה לי כבוד גדול להיות לצידם ולשמח אותם תודה לרדיו דרום ליורם סוויסה ולכל מי שלקח חלק ביום הקסום הזה".

בסרטון ניתן לראוות את סוויסה שואל את הילדים את מי הם הכי רוצים לפגוש, וכשאחד אמר את שמה של בן-זקן היא מיד נכנסה לחדר, מה שגרם להרבה מהילדים לדמוע מהתרגשות. הילדים ועדן ביצעו יחד את השיר "חייםשלי" בשידור חי לרדיו.

זו לא הפעם הראשונה שבן זקן משתפת פעולה עם בעלי צרכים מיוחדים, לפני כשנה הוציאה בן זקן קליפ משותף עם להקת ״גדולים במדים״ - להקה חדשה ומבטיחה של צעירים עם צרכים מיוחדים המשרתים בצה״ל. הלהקה היא פרוייקט חדש של להקה שמורכבת מצעירים בתכנית, שתופיע על במות בארץ ובעולם. בלהקה כיום ארבעה זמרים, מתופף, ושני גיטריסטים - כולם צעירים בעלי צרכים מיוחדים.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן