עדן בן זקן בשיתוף פעולה מרגש עם להקה של בעלי צרכים מיוחדים: "מכתב לאחי"

הזמרת המצליחה בקליפ משותף עם להקת "גדולים במדים", שחבריה משרתים בצה״ל. את הלהקה מרכיבים ארבעה זמרים, מתופף, ושני גיטריסטים - כולם צעירים בעלי צרכים מיוחדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/21 14:27 יט בסיון התשפא

עדן בן זקן בשיתוף פעולה מרגש עם להקה של בעלי צרכים מיוחדים: "מכתב לאחי"
עדן בן זקן ולהקת ״גדולים במדים, צילום: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

עדן בן זקן בקליפ משותף עם להקת ״גדולים במדים״ - להקה חדשה ומבטיחה של צעירים עם צרכים מיוחדים המשרתים בצה״לבחודשים האחרונים עובד צוות התכנית על מיזם חדשלהקה שמורכבת מצעירים בתכנית, שתופיע על במות בארץ ובעולם. בלהקה כיום ארבעה זמרים, מתופף, ושני גיטריסטים - כולם צעירים בעלי צרכים מיוחדים.

את השיר הראשון ביצעה הלהקה יחד עם עדן בן זקן, בקאבר לשיר ״מכתב לאחי״ שכתב והלחין עילי בוטנרהלהקה צולמה באולפן החדש שהוקם עבור הלהקה במתחם העמותה ביישוב זיתןבקליפ שהופק על ידי חברת "עולם ומלואו" השתתפו עוד כחמישים צעירים בעלי צרכים מיוחדים מתכנית ״גדולים במדים״, וההתרגשות בשיאה. 

חברי הלהקה התרגשו מאוד להופיע יחד עם עדן, וסיפרו כי זו הגשמת חלום בשבילם. הלהקה תצא בקרוב לסבב ההופעות הראשון שלה, ומתוכננות לה הופעות רבות בארץ ובחו״ל.

״אני שמחה לקחת חלק במיזם חשוב זה, שמוכיח כי כל אחד יכול להצליח, ולכל אחד מגיעה הזדמנות שווה״, סיכמה עדן בן זקן את יום ההקלטות והצילומים.

תכנית ״גדולים במדים״ של עמותת ״יד לילד המיוחד״ משלבת צעירים עם מוגבלויות בצה״לבהיקף של 500 צעירים הפרוסים ב-32 בסיסים ברחבי הארץ. התכנית, שקיבלה בעבר את ״אות הנשיא למתנדב״ מסייעת לצעירים אלו להשתלב בצבא, ולאחר מכן בתעסוקה ובמגורים עצמאיים בקהילה. 

צילום: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור