רד סטוק 2022: כשיוטיוב יוצא מהמסך ועולה לבמה

להקת הבובנאים המופרעת של ארי פפר עלתה לבמה לעוד רדסטוק אחרי שנתיים של היעדרות, וזה היה גלגל ענק: לא פחות משבעה אירוחים והפקה גרנדיוזית | ביקורת הופעה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 26/06/22 12:55 כז בסיון התשפב

רד סטוק 2022: כשיוטיוב יוצא מהמסך ועולה לבמה
רד בנד על הבמה. רדסטוק מוצלח, צילום: אלון לוין/גיל רובינשטיין/לירן לוינוביץ'

שנתיים שחיכתה להקת רד בנד לפתוח שוב את מופע הרדסטוק המסורתי שלה. ביום חמישי האחרון, לאחר המתנה מורטת עצבים מצד המעריצים, זה קרה. לייב פארק ראשון לציון התמלא בצעירים ומבוגרים שהמכנה המשותף שלהם הוא הערצה לבובה הממכרת ולביצועים החזקים שלה ביוטיוב.

הקהל במופע. המתין בסבלנות

הקהל במופע. המתין בסבלנות צילום: אלון לוין/גיל רובינשטיין/לירן לוינוביץ'

גלגל ענק

זו הפעם הראשונה שלי בלייב פארק, ונדמה שזו הייתה בחירה טובה: האווירה במקום שידרה פסטיבליות מסוימת, והעיצוב הגרפי של הרדסטוק כרכבת הרים התאים למיקום הצמוד לסופרלנד. אני דווקא לא הייתי מחבר בין הרדסטוק לרכבת הרים, יותר גלגל ענק: אתה ניתק מקרקע המציאות ובזה אחר זה צופה בכוכבי הפופ והרוק של ישראל על במה אחת.

אחד האתגרים שעומד בהם בכבוד ארי פפר, המפעיל של הבובה המרכזית, הוא ההיעלמות שלו מאחורי הבובה: לבוש שחורים, כולל חצאית ארוכה וכובע טמבל שמכסה את עיניים. אחרי מספר שירים ללא אירוח, הסבב החל עם נונו, המשיך לטונה ושרית חדד, עבר לתמיר גרינברג ונינט טייב ונסגר עם פול טראנק ותיסלם.

שרית חדד: כשמזרחיות ורוק נפגשים

רשימה מכובדת בהחלט, כשבכל פעם אתה מופתע שיש עוד. כל האופרציה המטורפת הזו מופקת לעילא, כשבסוף ההופעה מוקרנים הקרדיטים. ברשימת האירוחים הארוכה יש הפתעה אחת: שרית חדד, שגם במודעה מסומנת בנפרד כאורחת מיוחדת. לא חושבים עליה כשחושבים על פסטיבל רוק, אבל ניכרה התלהבות רבתי בקהל לשמע הקול שלה בוקע מהרמקול המנצנץ.

שרית חדד ברדסטוק. אורחת מיוחדת

שרית חדד ברדסטוק. אורחת מיוחדת צילום: אלון לוין/גיל רובינשטיין/לירן לוינוביץ'

באמצע האירוח של חדד ארגנה ההפקה דרבוקה, ונראה שהיא לא שמה לב. המפיק על הבמה נכנס ללחץ, עד שהיא זרקה בקול: "אני בסדר אל תדאג לי, הכל טוב". כשמזרחיות ורוק נפגשים. אחד משיאי ההופעה היה תמיר גרינברג שקיבל פסנתר מתגלגל לכבוד הביצוע שלו עם רד לשירה של ריהאנה Love On The Brain. באמצע השיר עלתה נינט טייב, ושילוב הקולות ביניהם היה לא פחות ממדהים. כבוד לרד בנד שבזכותה כל זה קורה.

נינט ותמיר גרינברג ברדסטוק. שילוב קולות מוצלח

נינט ותמיר גרינברג ברדסטוק. שילוב קולות מוצלח צילום: אלון לוין/גיל רובינשטיין/לירן לוינוביץ'

רד סטוק // לייב פארק ראשון לציון // 23.6.22

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן